اینفلوئنسر بودن چیزی فراتر از ارسال سلفی توسط کاربر اینستاگرام در نظر گرفته می شود ، اکنون یکی از برترین تاکتیک های بازاریابی است که به برندها کمک میکند که افزایش فالوور میلیونی داشته باشند.

ما از مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان بازاریاب اطلاع داریم. اما منافع حاصل از اینفلوئنسر بودن ،همان اندازه خوب است. شما می توانید با کمک به تولید محتوا ، مدیریت پروژه ها و داشتن یک سفیر تجاری با برندهای مختلف همکاری کنید ، کارمزد یا قرارداد را بدست آورید.

اما هر چقدر خوب به نظر می رسد ، رقابت برای اینفلوئنسری که برجسته باشد حائز اهمیت است. حتی اگر می خواهید صرفاً برای کمک به رشد نام تجاری خود یک تأثیرگذار باشید ، کارهای زیادی در پیش دارید. امروز ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید برای رشد تجارت خود تأثیرگذار شوید.


اول از همه ، شما باید تعیین کنید که به عنوان یک اینفلوئنسر در کجا ایستاده اید. اگر هنوز حساب های شبکه های اجتماعی خود را باز نکرده اید ، باید از این بخش صرف نظر کنید. اگر دارید ادامه مطلب را بخوانید.

اینفلوئنسرها به هر شکل و اندازه ای هستند و شما دیگر نیازی به فالوور میلیونی ندارید که یک اینفلوئنسر محسوب شوید. Venngage به شما کمک میکند که برندهای اینفلونسر را چگونه طبقه بندی کنید.

این به آنها کمک می کند قبل از مراجعه به شما ، چه پروژه یا بودجه ای را باید در نظر بگیرند. علاوه بر این به شما امکان می دهد جایگاه خود را در زنجیره  اینفلوئنسرها درک کنید. همانطور که می دانید هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، می توانید تأثیر بیشتری بر روی آنها داشته باشید.

1. اهداف اینفلوئنسر شما چیست

قبل از شروع ارسال یا ایجاد محتوا ، باید تصمیم بگیرید که دقیقاً می خواهید با اینفلوئنسر بودن برای کسب و کار خود به چه نتیجه ای برسید. از خود سوال کنید ، هدف نهایی ، جدا از صدها دنبال کننده یا صرفاً گفتن فروش ، چیست؟

به اهداف بازاریابی اینفلوئنسری خود فکر کنید. شما تاثیر گذارید و تاثیر گذاری شما منجر به فروش میشود.

براساس مدل کسب و کار خود (خدمات یا محصول) ، ممکن است بخواهید اهداف همسو با موارد زیر ایجاد کنید:

  • برای دستیابی به مقدار x مشتری در ماه برای رسیدن به اهداف مالی خود
  • برای فروش x مقدار محصول در هر ماه
  • خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود تصور کنید که افراد برای مشاوره به شما رجوع میکنند .
  • برای همکاری با دیگر تأثیرگذاران
  • استفاده از تخفیف یا انگیزه را برای کمک به رشد فروش .
  • محصولات جدید و آگاهی از برند را ارتقا دهید
  • برای جابجایی بیشتر به فروشگاه مجازی یا صفحه فرود خود

2. صنعت خود را تعریف و تحقیق کنید

بعد از اینکه اهداف خود را تعریف کردید ، وقت آن است که صنعت یا جایگاه خود را تعریف و تحقیق کنید. بر اساس جایگاه شما ، از شما انتظار می رود که برای جذب فالوور و مخاطبان ایده آل خود ، محتوای خاصی را آپلود کنید.

شما می توانید جایگاه خود را بر اساس بیزینس خود انتخاب کنید ، اما باید کمی عمیق تر شوید. به عنوان مثال ، اگر صاحب رستوران هستید که غذای ایتالیایی را برای افراد نیویورک فراهم می کند ، طعم غذای شما غذای ایتالیایی است. درباره برندهای مختلف غذایی تحقیق کنید و بر روی هشتگ ها ، محتوای بایو و برند هایی تمرکز کنید که در این جایگاه درخشان هستند.

پس از شناختن جایگاه خود ، می توانید بر روی افراد مناسب با شکل صحیح محتوای خود تأثیر بگذارید.

3. حساب رسانه اجتماعی خود را انتخاب و کامل کنید

اکنون زمان انتخاب و تکمیل پروفایل شما فرا رسیده است. هیچ چیز به اندازه پروفایل های ناقص ، پیروان را از تأثیرگذار دور نمی کند. این نه تنها باعث ایجاد اعتماد بلکه اعتبار نیز می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر پروفایل شبکه اجتماعی که قصد دارید در آن بیشتر فعال شوید دارای موارد زیر است:

  • یک بیوگرافی خلاق و هیجان انگیز
  • یک عکس پروفایل خیره کننده
  • نام کاربری که در تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی شما استفاده می شود.
  • پیوندی به وب سایت ، وبلاگ ، لیست ایمیل ، کتاب الکترونیکی یا فیلم های Youtube خود اضافه کنید.

4. از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید

اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بصری هستند. این بدان معناست که یک عکس هزار لایک دارد و شما می توانید یک پروفایل را بر اساس تصاویر آن قضاوت کنید.

در دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ ، ضروری است که شما فقط بهترین تصاویر ، فیلم های خود را به نمایش بگذارید. آمار نشان می دهد که 90٪ اطلاعات ارسال شده به مغز بصری است و افراد اولین برداشت خود را فقط در 50 میلی ثانیه تشکیل می دهند.

خواه با تلفن یا دوربین حرفه ای خود عکس می گیرید ، این موارد را بخاطر بسپارید:

  • همیشه نور روشن (بیرون یا داخل) داشته باشید تا بینندگان هر آنچه را به تصویر می کشید به وضوح ببینند
  • اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما در کانون توجه هستند. تصاویر تار همان تأثیر تصاویر واضح را ندارند.
  • دارای یک موضوع ثابت یا کنونی باشید. این اساساً هنگام استفاده از اینستاگرام مهم است.

ادامه http://fastinsta.ir/1399/11/15/%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF