خرید فالوور اینستاگرام , لایک فوری , افزایش ویو , IGTV استوری

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

عوامل رشد پیج اینستاگرام

در جهانی که بیش از نیمی از کسب و کارها وارد اینستاگرام شده اند، یکی از اهداف اصلی ما از پیشرفت کسب و کار، پیشی گرفتن از رقبا در این فضا است. شناخت و آگاهی کامل نسبت به عوامل رشد اینستاگرام و البته عمل کردن به آن، سکوی پرتاب کسب و کار اینترنتی شما خواهد شد. اگر برای شناخت این عوامل کنجکاو هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

ترفندهای ارتقا پیج اینستاگرام

ترکیبی از عوامل تاثیر گذار بر الگوریتم های اینستاگرام و ترفند های ظریف و نانوشته مهم، تاثیر شگرفی بر روند پیشرفت پیج خواهد گذاشت. به همین منظور در زیر به معرفی برخی از این عوامل خواهیم پرداخت.

  1. ساختن ویترین پیج

منظور از ویترین، نمای کلی پیج در نگاه اول است. زمانی که وارد پیجی می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، پروفایل،آی در، توضیحات بیو و تعداد فالوور است؛ پس در اولین اقدام، پروفایل جذاب انتخاب کنید، آی دی پیج بیانگر اسم برند باشد، در بیو پیج توضیحات مختصر در رابطه با کار و مهارت خود بنویسید به اضافه ی درج لینک سایت یا وب سایت. رسیدگی به تعداد فالوور های پیج فراموش نشود که این مورد نه تنها در ویترین پیج تاثیر گذار است، بلکه در الگوریتم های اینستاگرام نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرقی نمی کند به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اید یا در این زمینه قدیمی هستید، در هر صورت روند افزایشی  تعداد فالوورها بسیار مهم است. پیشنهاد ما برای این کار خرید فالوور اینستاگرام است.

در رابطه با اهمیت این موضوع و بررسی الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور کلیک کنید.

  1. تولید محتوای هدفمند

هدفتان را فراموش نکنید. در ابتدا اگر در مورد هر چیزی شروع به تولید محتوا کردید، تا آخر با همان موضوع پیش بروید و در رابطه با همان موضوع تولید محتوا کنید. مخاطب شما از سردرگمی خوشش نمی آید. اگر شما را به عنوان معرفی کتاب دنبال کرده است، دوستا ندارد کل فضای پیج پر از محتواهای زرد و سرگرم کننده شود. پس روی یک خط صاف پیش بروید.

  1. برنامه ریزی برای انتشار محتوا

یکی از مواردی که در الگوریتم های اینستاگرام اهمیت دارد، نظم و برنامه ریزی منسجم است. یعنی اگر در ابتدا هفته ای سه پست منتشر می کردید، الان با کاهش این تعداد بنا به هر دلیلی، ربات های اینستاگرام پیج شنا را کم فعالیت در نظر می گیرند و رتبه بندی سئو پیج تان را پایین می آورند. پس پست های خود را منظم و سر ساعت منتشر کنید. ضمن اینکه حتما هر هفته انتشار پست داشته باشید.

  1. با پیج های همکار، مشارکت کنید

سعی کنید پیج هایی که در حوزه ی کاری شما فعالیت می کنند را پیدا کرده و با آنها همکاری کنید. دلیل این امر این است که پیج همکار شما هم دارای تعداد زیادی فالوور بوده که احتمالا همه ی آنها از حوزه کاری شما خوششان می آید و این یک جور معرفی محسوب می شود. پس از اینکه با پیج همکار خود یک پست مشترک منتشر کردید، خواهید دید چقدر فالوور به شما اضافه می شود.

  1. با مخاطب، ارتباط نزدیک برقرار کنید

همه ما معمولا از رفتار ربات گونه انسان ها خوشمان نمی آید. اگر در یک فروشگاهی برویم که فروشنده سرد و خشک رفتار می کند هم، دیگر راغب به خرید از آن نخواهیم بود. پس با مخاطب خود صمیمی و با احترام برخورد کنید. جواب دایرکت و کامنت ها را بدهید، از آنها در کپشن پست و استوری ها، نظرخواهی کنید، به نظراتشان احترام بگذارید، مطابق سلیقه مخاطب تولید محتوا کنید، آنها را به چالش دعوت کنید و…

  1. راهی اکسپلور شوید

حتما می دانید وارد شدن یک پست در اکسپلور چه برتری هایی به همراه دارد. همین که در عرصه ی دید میلیون ها کاربر قرار می گیرید، خود بزرگترین برد است. خب حالا شرط ورود به اکسپلور چیست؟؟ مجموع فالوور و لایک و کامنت بالا آن پست. رسیده به این سطح، وقت و آگاهی زیادی طلب می کند اما راحت ترین و سریع ترین راه برای رسیدن به آن خرید اکسپلور است. 

این بسته شامل ارائه کلیه خدماتی است که پست شما برای ورود به اکسپلور به آن نیاز دارد. سایت پیشنهادی علاوه بر دادن ضمانت برای خدمات خود و پشتیبانی همه جانبه از خرید شما، دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید. همچنین برای اینکه خیالتان تا پایان راحت باشد می توانید در سایت فالوکمپ رفته و از نزدیک با خدمات و پشتیبانی های آنها آشنا شوید.

 

چکیده مطلب

در مطلب فوق در رابطه با عواملی صحبت کردیم که رسیدگی به آنها سرعت رشد پیج اینستاگرامی شما را چندین برابر می کند. اعتبار و منبع همه گفته ها بر اساس الگوریتم های منتشر شده توسط خود اینستاگرام بود به اضافه ی اشاره به برخی نکات ظریف و تجربی که روند کاری شما را بسیار جلو می برد. اگر از این مطلب خوشتان آمد، خوشحال می شویم که از طریق کامنت ها با ما در ارتباط باشید و اگر سوال و نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.

 

 

۲۳ مرداد ۰۱ ، ۲۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی

الگوریتم اینستاگرام

حتما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور اینستاگرام همواره پست هایی به شما نشان می دهد که مطابق سلیقه شما است، به طوری که ساعت ها شما را درگیر گشت و گذار در خودش می کند. چطور ممکن است یک اپلیکیشن، افسار زندگی ما را دست بگیرد. همه اینها با الگوریتم های اینستاگرام هدایت می شود؛ پس اگر کنجکاو هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به طور کامل با تعریف الگوریتم و معرفی انواع آن، آشنا شوید.

ادامه مطلب...
۱۵ مرداد ۰۱ ، ۱۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی

چه پیج هایی در اینستاگرام طرفدار دارند

برای راه اندازی یک پیج کسب و کار و افزایش مخاطبان بیشتر باید ابتدا متوجه شویم که چه پیج هایی طرفداران بیشتری دارد. پیج هایی که طرفداران و مخاطبان هدف بیشتری دارد به طبع فروش و درآمد بیشتری هم دارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به شما پیج هایی که طرفداران بیشتری دارند را معرفی کنیم.

پیدا کردن موضوعات پرطرفدار در اینستاگرام

برای انتخاب بهترین موضوع و ایجاد یک پیج کسب و کاری ابتدا باید ببینید در چه زمینه ای توانایی بیشتری دارید. مهارت ها و استعداد های شما در چه زمینه ای است و در کدام موضوعات می توانید عامل بیشتری به دست آورید. البته ممکن است شما توانایی و استعداد یک کاری را داشته و شروع به راه اندازی پیج کنید ولی در ابتدا مشاهده کنید آن بازدهی که مدنظرتان بود را ندارد و همین امر ممکن است موجب نا امیدی و بیخیالی از انجام فعالیت در اینستاگرام شود. باید گوشزد کنیم که موفقیت در اینستاگرام در درجه اول نیازمند صبوری و پشتکار است. اگر شما هم در ابتدای راه آن تعمل و بازدهی مدنظر خود را نداشتید می توانید با خرید کامنت اتوماتیک تعامل خود را بیشتر کنید.

خرید کامنت اتوماتیک از فالوکمپ به شما این امکان را می دهد که در زمان کمتر بتوانید به تعداد کامنت ها و سپس تعامل بیشتر دست پیدا کنید. در کنار خرید کامنت باید راهکار های افزایش کامنت اینستاگرام را هم به کار ببرید. به کارگیری این راهکارها در کنار خرید کامنت اتوماتیک مخاطبانتان را چند برابر افزایش داده و راه ورود به اکسپلور برایتان هموار می شود.

قدم بعدی بعد از شناسایی توانایی ها و استعداد خود انتخاب مخاطب هدف است. اینکه می خواهید برای چه رنج سنی و یا چه جنسیتی تولید محتوا کنید. دانستن رنج سنی و جنسیت مخاطبان هدفتان می تواند درتولید محتوا متناسب با سلیقه ی آنها و افزایش فالوور بسیار موثر باشد.

در قدم بعدی باید پیج های پرطرفدار را مورد آنالیز و بررسی قرار دهید. ببینید چه محتواهایی تولید می کنند. چه کارهایی برای جذب مخاطبانشان انجام می دهند. چه لایف استایلی دارند و سپس با الگو گرفتن از آنها می توانید خودتان یک پیج اینستاگرامی مطابق با سلیقه ی بیشتر افراد ایجاد کنید. با آنالیز پیج های پرطرفداری که در زیر ارائه شده می توانید شما هم به افراد پرطرفدار در اینستاگرام تبدیل شوید.

معرفی پیج های پرطرفدار

پرطرفدار ترین پیج ها مخصوص افراد مشهور و سلبریتی ها است. که خب کاملا مشخص بوده این افراد به واسطه شهرتشان در جهان دارای این تعداد دنبال کننده هستند. این افراد نمی توانند ملاک آنالیزبرای تاسیس یک پیج اینستاگرام باشند. افرادی که شما آنالیز می کنید باید افرادی باشند که در اینستاگرام توانسته اند به شهرت برسند و از این راه کسب درآمد می کنند.

بلاگر ها از افراد پرطرفداری هستند که به واسطه ی اینستاگرام توانسته اند به شهرت برسند و مخاطبان و فالوور های زیادی کسب کنند. این افراد با به شهرت رسیدن در بین کاربران اینستاگرام برای پیج های تازه کار تبلیغات انجام داده و از این راه کسب درامد می کنند. عده ای گمان می کنند که بلاگر ها هیچ استعداد خاصی نداشته و صرفا به خاطر شهرتشان در اینستاگرام درآمد به دست می آورند. نکته مهمی که درباره آنها وجود دارد این است که آنها اصلی ترین موضوع یعنی جذب مخاطب را بسیار خوب بلد بوده اند. پس الگوبرداری و آنالیز رفتار های آنها و یا حتی سفارش تبلیغات به آنها می تواند در جذب مخاطبان هدف شما بسیار موثر باشد. اگر شما هم دوست دارید یک بلاگر موفقی شوید بهتر است تجربیات خود در امور مختلف مانند سفر، غذا، پوشاک و... را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. آنالیز رفتار این بلاگرها می تواند به شما در تبدیل شدن به یک بلاگر موفق بسیار کمک کند. بلاگر ها در اینستاگرام کارهای مختلفی را انجام می دهند. انواع بلاگرها در اینستاگرام عبارتند از:

  • بلاگر لایف استایل
    بلاگر لایف استایل بلاگرهایی هستند که از موضوعات شخصی و زندگی خصوصی و روزمره خود اقدام به تولید محتوا می کنند. تعداد بلاگر های لایف استایل بسیار زیاد است و دلیل آن این است که آسان ترین نوع بلاگری همین بلاگری لایف استایل است. نیاز شما تنها یک گوشی است که بتوانید کارها و تجربیات روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر شما هم تمایل به تبدیل شدن به یک بلاگر لایف استایل را دارید کافیست فن بیان خوبی داشته باشید و بتوانید با فالوورهایتان تعامل خوبی داشته باشید. همچنین موضوعاتی که برای مخاطبان به اشتراک می گذارید جالب و سرگرم کننده باشد.
  • فود بلاگر
    عده ای از افراد تحت عنوان فودبلاگر در اینستاگرام فعالیت می کنند که تعدادی از آنها توانسته اند مخاطبان زیادی را با خود همراه کنند. فود بلاگر ها افرادی هستند که به رستوران ها و کافی شاپ های گوناگون رفته و در مورد کیفیت غذا و خوراکی و کیفیت سرویس دهی آنها نظر می دهند. با توجه به تحلیل آنها درباره رستوران ها و غذاها و معرفی رستوران های با کیفیت افراد دیگر را در تصمیم گیری درباره انتخاب رستوران راهنمایی می کنند. همچنین این بلاگر ها به راه هایی برای تبلیغات رستوران ها و کافی شاپ ها تبدیل شده اند. رستوران ها و کافی شاپ ها از آنها درخواست می کنند که غذاهای آنها را امتحان کنند و به فالوورهایشان پیشنهاد کنند که از غذاهای این رستوران ها استفاده کنند و با این راه تعداد مشریان خود را افزایش می دهند.
  • بیوتی بلاگرها
    بیوتی بلاگرها عده ای دیگراز بلاگر ها هستند که اقدام به آموزش آرایش و خودآرایی در مجالس و بیرون می کنند و به افراد آموزش می دهند هرنوع میکاپی مناسب چه مجلسی است. همچنین برای برند های لوازم آرایشی تبلیغ می کنند.

آنلاین شاپ راه اندازی کنید

ایجاد آنلاین شاپ های زیاد در اینستاگرام راه را برای خرید آسان تر کرده به گونه ای که دیگر بیشتر افراد تمایل دارند به جای صرف وقت زیاد و رفتن به بازار از اینستاگرام خرید کنندو علاوه بر این ممکن است افراد ساکن شهرهای کوچک نتوانند آن محصولی که مدنظرشان است را در شهرخود پیدا کنند ولی با یک سرچ ساده در اینستاگرام می توانند راحت آن را به صورت اینترنتی سفارش دهند. بنابراین یکی از پیج های خوب و پرطرفدار در بین افراد آنلاین شاپ ها هستند. اگر مغازه ی فروش محصولی را دارید می توانید در کنار فروشگاه حضوری یک پیج اینستاگرام هم راه اندازی کنید. همچنین اگر در خانه اقدام به تولید وسایل زینتی و کاربردی می کنید می توانید با تاسیس یک پیج اینستاگرام و فروش آنها مخاطبان زیادی را به دست آورید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم موضوعاتی که در بین کاربران اینستاگرام بیشترین طرفدار را دارند را به شما معرفی کنیم. از اینکه تا انتای این مطلب با ما همراه بودید سپاسگذاریم. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

۰۲ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی