برای راه اندازی یک پیج کسب و کار و افزایش مخاطبان بیشتر باید ابتدا متوجه شویم که چه پیج هایی طرفداران بیشتری دارد. پیج هایی که طرفداران و مخاطبان هدف بیشتری دارد به طبع فروش و درآمد بیشتری هم دارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به شما پیج هایی که طرفداران بیشتری دارند را معرفی کنیم.

پیدا کردن موضوعات پرطرفدار در اینستاگرام

برای انتخاب بهترین موضوع و ایجاد یک پیج کسب و کاری ابتدا باید ببینید در چه زمینه ای توانایی بیشتری دارید. مهارت ها و استعداد های شما در چه زمینه ای است و در کدام موضوعات می توانید عامل بیشتری به دست آورید. البته ممکن است شما توانایی و استعداد یک کاری را داشته و شروع به راه اندازی پیج کنید ولی در ابتدا مشاهده کنید آن بازدهی که مدنظرتان بود را ندارد و همین امر ممکن است موجب نا امیدی و بیخیالی از انجام فعالیت در اینستاگرام شود. باید گوشزد کنیم که موفقیت در اینستاگرام در درجه اول نیازمند صبوری و پشتکار است. اگر شما هم در ابتدای راه آن تعمل و بازدهی مدنظر خود را نداشتید می توانید با خرید کامنت اتوماتیک تعامل خود را بیشتر کنید.

خرید کامنت اتوماتیک از فالوکمپ به شما این امکان را می دهد که در زمان کمتر بتوانید به تعداد کامنت ها و سپس تعامل بیشتر دست پیدا کنید. در کنار خرید کامنت باید راهکار های افزایش کامنت اینستاگرام را هم به کار ببرید. به کارگیری این راهکارها در کنار خرید کامنت اتوماتیک مخاطبانتان را چند برابر افزایش داده و راه ورود به اکسپلور برایتان هموار می شود.

قدم بعدی بعد از شناسایی توانایی ها و استعداد خود انتخاب مخاطب هدف است. اینکه می خواهید برای چه رنج سنی و یا چه جنسیتی تولید محتوا کنید. دانستن رنج سنی و جنسیت مخاطبان هدفتان می تواند درتولید محتوا متناسب با سلیقه ی آنها و افزایش فالوور بسیار موثر باشد.

در قدم بعدی باید پیج های پرطرفدار را مورد آنالیز و بررسی قرار دهید. ببینید چه محتواهایی تولید می کنند. چه کارهایی برای جذب مخاطبانشان انجام می دهند. چه لایف استایلی دارند و سپس با الگو گرفتن از آنها می توانید خودتان یک پیج اینستاگرامی مطابق با سلیقه ی بیشتر افراد ایجاد کنید. با آنالیز پیج های پرطرفداری که در زیر ارائه شده می توانید شما هم به افراد پرطرفدار در اینستاگرام تبدیل شوید.

معرفی پیج های پرطرفدار

پرطرفدار ترین پیج ها مخصوص افراد مشهور و سلبریتی ها است. که خب کاملا مشخص بوده این افراد به واسطه شهرتشان در جهان دارای این تعداد دنبال کننده هستند. این افراد نمی توانند ملاک آنالیزبرای تاسیس یک پیج اینستاگرام باشند. افرادی که شما آنالیز می کنید باید افرادی باشند که در اینستاگرام توانسته اند به شهرت برسند و از این راه کسب درآمد می کنند.

بلاگر ها از افراد پرطرفداری هستند که به واسطه ی اینستاگرام توانسته اند به شهرت برسند و مخاطبان و فالوور های زیادی کسب کنند. این افراد با به شهرت رسیدن در بین کاربران اینستاگرام برای پیج های تازه کار تبلیغات انجام داده و از این راه کسب درامد می کنند. عده ای گمان می کنند که بلاگر ها هیچ استعداد خاصی نداشته و صرفا به خاطر شهرتشان در اینستاگرام درآمد به دست می آورند. نکته مهمی که درباره آنها وجود دارد این است که آنها اصلی ترین موضوع یعنی جذب مخاطب را بسیار خوب بلد بوده اند. پس الگوبرداری و آنالیز رفتار های آنها و یا حتی سفارش تبلیغات به آنها می تواند در جذب مخاطبان هدف شما بسیار موثر باشد. اگر شما هم دوست دارید یک بلاگر موفقی شوید بهتر است تجربیات خود در امور مختلف مانند سفر، غذا، پوشاک و... را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. آنالیز رفتار این بلاگرها می تواند به شما در تبدیل شدن به یک بلاگر موفق بسیار کمک کند. بلاگر ها در اینستاگرام کارهای مختلفی را انجام می دهند. انواع بلاگرها در اینستاگرام عبارتند از:

  • بلاگر لایف استایل
    بلاگر لایف استایل بلاگرهایی هستند که از موضوعات شخصی و زندگی خصوصی و روزمره خود اقدام به تولید محتوا می کنند. تعداد بلاگر های لایف استایل بسیار زیاد است و دلیل آن این است که آسان ترین نوع بلاگری همین بلاگری لایف استایل است. نیاز شما تنها یک گوشی است که بتوانید کارها و تجربیات روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر شما هم تمایل به تبدیل شدن به یک بلاگر لایف استایل را دارید کافیست فن بیان خوبی داشته باشید و بتوانید با فالوورهایتان تعامل خوبی داشته باشید. همچنین موضوعاتی که برای مخاطبان به اشتراک می گذارید جالب و سرگرم کننده باشد.
  • فود بلاگر
    عده ای از افراد تحت عنوان فودبلاگر در اینستاگرام فعالیت می کنند که تعدادی از آنها توانسته اند مخاطبان زیادی را با خود همراه کنند. فود بلاگر ها افرادی هستند که به رستوران ها و کافی شاپ های گوناگون رفته و در مورد کیفیت غذا و خوراکی و کیفیت سرویس دهی آنها نظر می دهند. با توجه به تحلیل آنها درباره رستوران ها و غذاها و معرفی رستوران های با کیفیت افراد دیگر را در تصمیم گیری درباره انتخاب رستوران راهنمایی می کنند. همچنین این بلاگر ها به راه هایی برای تبلیغات رستوران ها و کافی شاپ ها تبدیل شده اند. رستوران ها و کافی شاپ ها از آنها درخواست می کنند که غذاهای آنها را امتحان کنند و به فالوورهایشان پیشنهاد کنند که از غذاهای این رستوران ها استفاده کنند و با این راه تعداد مشریان خود را افزایش می دهند.
  • بیوتی بلاگرها
    بیوتی بلاگرها عده ای دیگراز بلاگر ها هستند که اقدام به آموزش آرایش و خودآرایی در مجالس و بیرون می کنند و به افراد آموزش می دهند هرنوع میکاپی مناسب چه مجلسی است. همچنین برای برند های لوازم آرایشی تبلیغ می کنند.

آنلاین شاپ راه اندازی کنید

ایجاد آنلاین شاپ های زیاد در اینستاگرام راه را برای خرید آسان تر کرده به گونه ای که دیگر بیشتر افراد تمایل دارند به جای صرف وقت زیاد و رفتن به بازار از اینستاگرام خرید کنندو علاوه بر این ممکن است افراد ساکن شهرهای کوچک نتوانند آن محصولی که مدنظرشان است را در شهرخود پیدا کنند ولی با یک سرچ ساده در اینستاگرام می توانند راحت آن را به صورت اینترنتی سفارش دهند. بنابراین یکی از پیج های خوب و پرطرفدار در بین افراد آنلاین شاپ ها هستند. اگر مغازه ی فروش محصولی را دارید می توانید در کنار فروشگاه حضوری یک پیج اینستاگرام هم راه اندازی کنید. همچنین اگر در خانه اقدام به تولید وسایل زینتی و کاربردی می کنید می توانید با تاسیس یک پیج اینستاگرام و فروش آنها مخاطبان زیادی را به دست آورید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم موضوعاتی که در بین کاربران اینستاگرام بیشترین طرفدار را دارند را به شما معرفی کنیم. از اینکه تا انتای این مطلب با ما همراه بودید سپاسگذاریم. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.