آیا می دانید کامنت گردی چیست و چه تاثیری در رشد پیج اینستاگرامی شما دارد؟ آیا می دانید اهمیت کامنت تا جایی است که خیلی از افراد به عنوان یک روش تبلیغاتی از آن استفاده می کنند؟ دوست دارید آمار کامنت های خود را بالا ببرید؟ شاید هم دوست داشته باشید کامنتی با موضوع خاصی دریافت کنید. ما اینجا هستیم تا در رابطه با کامنت و بهترین سایت خرید کامنت با شما صحبت کنیم.

کامنت گردی چیست؟

شاید خیلی دیده باشید که برخی از افراد از کامنت های جالبی که خوانده اند یا دریافت کرده اند، پست و استوری بگذارند. حقیقت این است که کل محتوای اینستاگرام یک طرف، جذابیت کامنت برای عده زیادی از افراد، یک طرف دیگر. این افراد به کامنت ها بیشتر از پست ها بها می دهند. یعنی ترجیح می دهند در یک زمان مشخص کامنت های یک پیج را بخوانند یا اینکه پستهای مختلفی ببینند. این یک نوع کامنت گردی است.

نوع دیگر کامنت گردی زمانی است که کاربری اقدام به خرید محصولی از یک پیج می کند، یا تصمیم می گیرد در دوره ای خاص شرکت کند. آن موقع است که یکی از روش هایی که می تواند متوجه کیفیت محصول و دوره شود، خواندن کامنت هاست. بنابراین به خواندن آن ها مشغول می شود، و این هم یک نوع کامنت گردی است.

اهمیت کامنت

اهمیت کامنت از چند حیث قابل بررسی است. یکی توجه کاربرانی که اهل کامنت گردی هستند به پیج و محتوا آن. طبیعی است که چنین فردی، هنگامی که از کامنت ها و مدل ارتباط برقرار کردن ادمین با مخاطبینش و همچنین فضای افرادی که در آن پیج کنار هم هستند را می بیند، علاقه مند می شود به دنبال کردن آن پیج. پس به طور کلی یکی از مواردی که اهمیت کامنت را روشن می کند، نشان دادن جو کلی افراد پیج است.

موضوع بعدی در رابطه با پیج هایی است که فرد از آن درآمد دارد؛ به عبارت بهتر، پیج های کاری. بالاتر گفتیم هنگامی که فردی اقدام به خرید محصول یا دوره ای می کند، برای فهمیدن کیفیت آن کامنت ها را می بیند. حال شما تصور کن چنین فردی با صفحه خالی کامنت روبرو می شود. مسلما دیدن این صحنه، دلسرد کننده است.

زاویه دیگری که اهمیت کامنت را روشن می کند، برای جذب فالوور است. مخاطبی که وارد پیج شما می شود، یکی دو تا پست ها را می بیند و بعد با کامنت های خالی یا کم رو به رو می شود، کمترین فکری که می کند این است که لابد پست کپی است که مورد توجه قرار نگرفته. یا اینکه با خود می گوید، اگر اعتبار این پیج زیاد بود، از سوی کاربرانی کامنت دریافت می کرد.

از این مثال ها متوجه می شویم، چنانچه به رشد پیج و افزایش فالوور فکر می کنیم، بایستی به فکر لایک و کامنت هم باشیم.

بهترین سایت خرید کامنت

سایت های خرید کامنت نسبتا زیاد هستند اما سایتی می تواند ما را به اهدافی که در بالا گفتیم برساند که چند ویژگی داشته باشد. اولا سایتی باشد که هم خودش معتبر باشد با امنیت پیج را به خطر نیندازد و هم کامنت های معتبر داشته باشد. منظورمان از سایت معتبر این است که نماد اعتبار الکترونیکی داشته باشد و دارای درگاه پرداختی معتبر باشد. به این ترتیبب خیال شما راحت است که پای کلاهبرداری وسط نیست. منظور از کامنت معتبر هم این است که کامنت ها توسط اکانت های واقعی و ایرانی گذاشته شود، کامنت معنی دار باشد و بتوان متن کامنت را انتخاب کرد. 

تنها سایت معتبری که همه این ویژگی ها را دارد به اضافه آپشن های دیگر که روی بسته های مختلف ارائه می دهد، سایت فالوکمپ است.

فالوکمپ سایتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که با ارائه بسته های متنوع با بالاترین کیفیت، انتخاب را برای شما آزاد می گذارد که بر اساس نوع نیاز خود، بهترین بهره برداری را داشته باشید. شما می توانید همچنین با مراجعه به سایت فالوکمپ، از صحت همه این ادعاها اطمینان حاصل کنید.