خرید فالوور اینستاگرام , لایک فوری , افزایش ویو , IGTV استوری

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

معرفی ۵ سایت افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

معرفی بهترین سایت های افزایش فالوور

برای موفقیت در اینستاگرام و دیده شدن بیشتر برندها جذب فالوور اهمیت زیادی دارد. بنابراین تمامی پیجی هایی که با هدف کسب درآمد تاسیس شده اند به دنبال راه های جذب فالوور هستند. یکی از راه های جذب فالوور خرید آن است. سایت هایی وجود دارند که می توانید از آن ها فالوور خریداری کنید که ما در این مقاله به معرفی پنج تا از معتبر ترین و بهترین آن ها می پردازیم با ما همراه باشید.

 

چرا خرید فالوور اهیمت دارد؟

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام به موفقیت برسید و برند خود ر ا به تعداد زیادی از افراد بشناسانید لازم است که فالوورهای زیادی را جذب کنید. فالوورها هم جذب پیجی می شوند که تشخیص دهند تعداد زیادی از افراد دیگر آن را دوست دارند و دنبال می کنند. بنابراین خرید فالوور از این جهت که در ابتدای راه می تواند افراد دیگر را به سمت پیج شما جذب کرده و باعث پیشرفت سریع تر شما بشود اهمیت دارد.

همچنین اگر کسب و کار بین المللی دارید می توانید با خرید فالوور خارجی افراد دیگر را در سراسر دنیا به سمت پیج خود جذب کنید.

راه های خرید فالوور

برای خرید فالوور می توانید از سایت ها و ربات ها استفاده کنید. استفاده از ربات ها شاید بتواند در کوتاه مدت پاسخگوی نیاز شما باشد اما در دراز مدت ضرر های زیادی برای پیج شما خواهد داشت بنابراین توصیه می شود از آن ها استفاده نکنید.

 از جمله معایب استفاده از ربات ها این است که هنگامی که می خواهید وارد ربات شوید از شما درخواست رمز عبور می کند و این کار امنیت پیج شما را به خطر می اندازد. همچنین ربات فالوورها را به یکباره به پیج شما اضافه می کند که این کار باعث می شود اینستاگرام استفاده کردن شما از ربات را تشخیص دهد و شما را شادوبن یا اکشن بلاک کند.

استفاده از ربات ها ریزش بالایی هم دارد.

حال که با معایب استفاده از ربات ها آشنا شدید بهترین راه برای خرید فالوور استفاده از سایت های معتبر است. در ادامه به معرفی بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام می پردازیم.

فالوجت

فالوجت یکی از سایت های معتبر و قدیمی در زمینه فروش فالوور است که تا کنون بیش از 6000 برند ایرانی برای رشد خود توانسته اند از این سایت کمک بگیرند. امکانات این سایت بسیار متنوع بوده و دارای سرویس های مناسب با هر هزینه ای می باشد.

این سایت دارای پشتیبانی است که همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. نحوه افزودن فالوورها توسط سایت فالوجت به این صورت است که فالوورها را آهسته آهسته و مطابق با الکوریتم های اینستاگرام به پیج شما اضافه خواهند کرد بنابراین مشکلی از جهت شادوبن و یا اکشن بلاک شدن توسط اینستاگرام نخواهید داشت.

از دیگر خدمات این سایت شامل خرید لایک اینستاگرام، خرید بازدید اینستاگرام، خرید لایک اتوماتیک، خرید اکسپلور اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام و... است.

فالوکمپ

سایت فالوکمپ هم مانند فالوجت یکی از سایت های قدیمی برای ارائه خدمات شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و کامل ترین سرویس ارائه دهنده خدمات اینستاگرام است. از این سایت می توانید فالوور ارزان و متناسب با بودجه خود تهیه کنید. همچنین تمام امکاناتی که شما برای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام نیاز دارید از جمله خرید لایک اینستاگرام، خرید بازدید استوری، خرید بازدید پست، خرید لایک خارجی، خرید ویوو IGTV و... را دارا می باشد.

فالوورهایی که این سایت به شما اضافه می کند به تدریج است و اینستاگرام شما را ربات تشخیص نخواهد داد همچنین فالوورها کاملا دارای هویت واقعی یعنی دارای عکس پروفایل و نام کاربری و بیو مناسب هستند. علاوه بر این ها می توانید از این سایت خدمات سایر شبکه های اجتماعی از جمله توییتر، کلاب هاوس، یوتیوب و... را خریداری کنید.

فالوور ویوو

سایت فالوور ویوو یکی از سایت های معتبر و محبوب در زمینه فروش فالوور و خدمات اینستاگرام است. این سایت با داشتن پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود. همچنین ضمانت بازگشت وجه در صورت اعمال نشدن تغییرات دلخواه شما از دیگر مزایای این سایت به شما می رود.

این سایت با داشتن مشاوه رایگان به شما کمک می کند که بتوانید بهترین انتخاب را در خرید فالوور و خدمات مورد نیاز خود داشته باشید. همچنین خدمات خود را مطابق با الگوریتم های اینستاگرام به شما ارائه خواهد کرد و دارای نماد الکترونیک برای اعتماد هرچه بیشتر شما است.

افزایش لایک اتوماتیک، افزایش بازدید ویدئو، افزایش لایک بین المللی و... از دیگر خدمات این سایت می باشد.

سوشیال بابا

این سایت یکی از سایت های نوظهور همراه با ارائه خدمات باکیفیت و استاندارد می باشد. سایت سوشیال بابا خدمات خود را با استفاده از سرویس های داخلی خود ارائه می دهد و نگرانی از نظر امنیت نخواهید داشت. همچنین هیچگونه پسوردی از شما درخواست نخواهد کرد و فالوورهایی که به شما اضافه می شود تمام ویژگی های یک اکانت واقعی را دارا هستند.

از این سایت علاوه بر لایک و فالوور ایرانی می توانید لایک بین المللی هم در صورت داشتن کسب و کار بین المللی دریافت کنید.

پشتیبانی تلفنی، قیمت مناسب، کمترین میزان ریزش، ضمانت خدمات، مشاوره رایگان، تحویل فوری پلن ها و... از ویژگی های مثبت این سایت به شمار می روند.

ملیونر

سایت ملیونر یکی از سایت هایی است که به شما کمک می کند فالوورهای میلیونی به دست بیاورید. این سایت سرعت واریز بالا همراه با قیمت مناسب را به شما ارائه می دهد. فالوورهایی که این سایت به شما اضافه می کند کاملا ویژگی های اکانت واقعی را دارا می باشند. علاوه بر این ها خدمات دیگری از جمله خرید کامنت سفارشی، خرید بازید لایو، خرید لایک و... را به شما ارائه می دهد.

علاوه بر اینستاگرام شما می توانید از این سایت خدمات سایر شبکه های اجتماعی مانند کلاب هاوس را دریافت کنید.

سخن آخر

خرید فالوور برای پیج هایی که تازه شروع به کار کرده اند ضروری بوده و به جذب بیشتر فالوور کمک بسیاری می کند. اما باید فالوورها را از سایتی خریداری کنید که معتبر بوده و فالوورهایی را که به شما اضافه می کنند ویژگی اکانت های واقعی را داشته باشند. در این مقاله ما به معرفی 5 سایت معتبر در زمینه فروش فالوور پرداختیم. امیدواریم که بتوانید با کمک این سایت ها به تعداد فالوور مورد نظر خود دست پیدا کنید. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

۲۳ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی

خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش

 

یکی از دغدغه های اصلی کاربران پیش از خرید فالوور این است که آیا این کار به پیج آسیب می زند یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم به یکی از مسائل اصلی خرید فالوور یعنی بدون ریزش بودن فالوور ها می پردازیم.

فالوور فیک

یکی از عوامل اصلی ارتقا پیج، بالا بردن تعداد فالوور است. رسیدن به فالوور واقعی روندی بسیار طولانی و وقت گیر است. ممکن است در مسیر رسیدن به این هدف، مایوس شوید و انگیزه ادامه مسیر خود را از دست بدهید. به همین دلیل یکی از کمک کننده و به صرفه ترین روش ها برای افزایش فالوور، خرید فالوور فیک است. این عملکرد با وجود اینکه مزیت های بسیار زیادی برای پیج دارد و به ناگاه بازدهی پیج را چندین برابر می کند، اما اگر اصولی و حساب شده نباشد، اثرات مخرب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت که در ادامه به یکی از این موارد اشاره می کنیم.

فالوور فیک بدون ریزش

یکی از مواردی که در خرید فالوور باید به آن توجه شود، ریزش فالوور و نرخ آن است. نرخ ریزش زیاد، نمودار فالوورهای پیج را سینوسی می کند و این برای اعتباریابی پیج بسیار مضر است. هم اکنون این اصطلاح را بهتر توضیح می دهم. ببینید برخی از سایت ها برنامه های خرید فالوور بنا به هر دلیلی آمار ریزش فالوور بعد از خرید آن زیاد است. یعنی مثلا شما 1000 فالوور می خرید و فردای آن روز 500 تا از این فالوور ها را از دست می دهید. یکی از دلایلی که این اتفاق می افتد این است که سایت مذکور بخواهد شما مجددا اقدام به خرید کنید. 

خب حالا این افزایش و کاهش ناگهانی نموداری در اینستاگرام پیدا می کند که ربات های اینستاگرام به سرعت متوجه فیک بودن آن می شوند و زمانی که فیک بودن فالوور ها توسط اینستاگرام شناسایی شود، قطعا پیج را شادوبن و بلاک می کنند.

با این وجود باید دقت کنید از سایتی خرید کنید که نرخ ریزش فالوورهای آن کم باشد. نکته ای که وجود دارد این است که معمولا هیچ سایتی نمی گوید نرخ ریزش آن زیاد است. یا اصلا حرفی از ریزش نمی زنند و یا اطلاع غلط می دهند. بنابراین توصیه اکید من به شما این است که حتما از سایتی خرید کنید که شناخته شده و معتبر باشد و حتی قبل از آن حتما در رابطه با آن تحقیق کنید.

فالوور فیک ارزان بدون ریزش

زمانی که شناختید فالوورهای معتبر چه ویژگی هایی دارد، اکنون می دانید تهیه چنین فالووری اصلا رایگان نیست و دغدغه جدی این می شود که از کجا چنین فالووری بخریم که به صرفه تر و ارزان باشد. معمولا سایت هایی که به این تکنولوژی می رسند که فالوور باکیفیت ارائه دهند، برای تامین مخارج خود، هزینه های خرید را بالا درنظر می گیرند. سایت هایی که فروش بالایی دارند می توانند سود خود را کم کرده و این سود را با سایر کاربران و مشتریان خود تقسیم کنند.

حالا من با بررسی های مختلف متوجه شدم سایت فالوکمپ، یکی از 3 یا 4 سایت خرید فالوور محسوب می شود که بسته های فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از ویژگی های مهم فالوکمپ این است که در برابر وعده هایی که به شما می دهد این است که در برابر همه آن ها به شما ضمانت می دهد. بعد از خرید شما در صورتی که هر مسئله ای برای شما به وجود بیاید می توانید با تیم فالوکمپ تماس بگیرید تا مشکل را حل کنند. در صورتی که ریزش فالوور هم داشته باشید، 30 درصد فالوور رایگان برای جبران به شما اهدا می کند.

فالوکمپ دارای نماد اعتبار الکترونیکی بوده و درگاه پرداخت شاپرک دارد که این ضمانت بخش گفته های این تیم است.

تنها کافی است برای خرید فالوور فیک به صفحه فالوکمپ مراجعه کنید و خودتان نیز از نزدیک با این خدمات این سایت آشنا شوید.

نتیجه گیری

خرید فالوور فیک یکی از ملزومات جدایی ناپذیر رشد پیج اینستاگرامی محسوب می شود. یکی از مواردی که باید ضمن خرید به آن توجه کرد این است که مطمئن شوید سایت مورد نظر ریزش کم داشته باشد یا اصلا نداشته باشد. بعد از این که از این مورد خاطر جمع شدی، باید به دنبال سایتی بگردید که هزینه خرید این فالوورهای معتبر کم باشد. در بالا یکی از سایت های معتبر در این زمینه را به شما معرفی کردیم. حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

۱۸ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی

چگونه فالوور زیاد کنیم

 

 

مهم ترین پرسشی که ذهن همه کسانی که صاحب پیج اینستاگرامی کاری هستند را به خود درگیر می کند این است چطور برنامه ریزی کنند تا پیج شان سریع تر به درآمد برسد. ما در ادامه این مطلب قرار است شاهراه رسیدن پیج به درآمد را توضیح دهیم و راه های رسیدن به آن را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۹ شهریور ۰۱ ، ۱۸:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی

بهترین سایت خرید کامنت اینستاگرام

آیا می دانید کامنت گردی چیست و چه تاثیری در رشد پیج اینستاگرامی شما دارد؟ آیا می دانید اهمیت کامنت تا جایی است که خیلی از افراد به عنوان یک روش تبلیغاتی از آن استفاده می کنند؟ دوست دارید آمار کامنت های خود را بالا ببرید؟ شاید هم دوست داشته باشید کامنتی با موضوع خاصی دریافت کنید. ما اینجا هستیم تا در رابطه با کامنت و بهترین سایت خرید کامنت با شما صحبت کنیم.

کامنت گردی چیست؟

شاید خیلی دیده باشید که برخی از افراد از کامنت های جالبی که خوانده اند یا دریافت کرده اند، پست و استوری بگذارند. حقیقت این است که کل محتوای اینستاگرام یک طرف، جذابیت کامنت برای عده زیادی از افراد، یک طرف دیگر. این افراد به کامنت ها بیشتر از پست ها بها می دهند. یعنی ترجیح می دهند در یک زمان مشخص کامنت های یک پیج را بخوانند یا اینکه پستهای مختلفی ببینند. این یک نوع کامنت گردی است.

نوع دیگر کامنت گردی زمانی است که کاربری اقدام به خرید محصولی از یک پیج می کند، یا تصمیم می گیرد در دوره ای خاص شرکت کند. آن موقع است که یکی از روش هایی که می تواند متوجه کیفیت محصول و دوره شود، خواندن کامنت هاست. بنابراین به خواندن آن ها مشغول می شود، و این هم یک نوع کامنت گردی است.

اهمیت کامنت

اهمیت کامنت از چند حیث قابل بررسی است. یکی توجه کاربرانی که اهل کامنت گردی هستند به پیج و محتوا آن. طبیعی است که چنین فردی، هنگامی که از کامنت ها و مدل ارتباط برقرار کردن ادمین با مخاطبینش و همچنین فضای افرادی که در آن پیج کنار هم هستند را می بیند، علاقه مند می شود به دنبال کردن آن پیج. پس به طور کلی یکی از مواردی که اهمیت کامنت را روشن می کند، نشان دادن جو کلی افراد پیج است.

موضوع بعدی در رابطه با پیج هایی است که فرد از آن درآمد دارد؛ به عبارت بهتر، پیج های کاری. بالاتر گفتیم هنگامی که فردی اقدام به خرید محصول یا دوره ای می کند، برای فهمیدن کیفیت آن کامنت ها را می بیند. حال شما تصور کن چنین فردی با صفحه خالی کامنت روبرو می شود. مسلما دیدن این صحنه، دلسرد کننده است.

زاویه دیگری که اهمیت کامنت را روشن می کند، برای جذب فالوور است. مخاطبی که وارد پیج شما می شود، یکی دو تا پست ها را می بیند و بعد با کامنت های خالی یا کم رو به رو می شود، کمترین فکری که می کند این است که لابد پست کپی است که مورد توجه قرار نگرفته. یا اینکه با خود می گوید، اگر اعتبار این پیج زیاد بود، از سوی کاربرانی کامنت دریافت می کرد.

از این مثال ها متوجه می شویم، چنانچه به رشد پیج و افزایش فالوور فکر می کنیم، بایستی به فکر لایک و کامنت هم باشیم.

بهترین سایت خرید کامنت

سایت های خرید کامنت نسبتا زیاد هستند اما سایتی می تواند ما را به اهدافی که در بالا گفتیم برساند که چند ویژگی داشته باشد. اولا سایتی باشد که هم خودش معتبر باشد با امنیت پیج را به خطر نیندازد و هم کامنت های معتبر داشته باشد. منظورمان از سایت معتبر این است که نماد اعتبار الکترونیکی داشته باشد و دارای درگاه پرداختی معتبر باشد. به این ترتیبب خیال شما راحت است که پای کلاهبرداری وسط نیست. منظور از کامنت معتبر هم این است که کامنت ها توسط اکانت های واقعی و ایرانی گذاشته شود، کامنت معنی دار باشد و بتوان متن کامنت را انتخاب کرد. 

تنها سایت معتبری که همه این ویژگی ها را دارد به اضافه آپشن های دیگر که روی بسته های مختلف ارائه می دهد، سایت فالوکمپ است.

فالوکمپ سایتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که با ارائه بسته های متنوع با بالاترین کیفیت، انتخاب را برای شما آزاد می گذارد که بر اساس نوع نیاز خود، بهترین بهره برداری را داشته باشید. شما می توانید همچنین با مراجعه به سایت فالوکمپ، از صحت همه این ادعاها اطمینان حاصل کنید.

۰۲ شهریور ۰۱ ، ۲۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی