مهم ترین پرسشی که ذهن همه کسانی که صاحب پیج اینستاگرامی کاری هستند را به خود درگیر می کند این است چطور برنامه ریزی کنند تا پیج شان سریع تر به درآمد برسد. ما در ادامه این مطلب قرار است شاهراه رسیدن پیج به درآمد را توضیح دهیم و راه های رسیدن به آن را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

شاهراه کسب درآمد پیج اینستاگرام

اگر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید باید بدانید شاهراه رسیدن به این هدف، افزایش فالوور در کنار رسیدگی به کیفیت محتوا پیج است. این دو مسیر های جدایی ناپذیر این راه هستند. قطعا کسب درآمد به واسطه فالوورهای فعال صورت می گیرد و نه فالوورهای فیک اما برای ترغیب این کاربران فعال باید یه سری تدابیری در نظر گرفت.

علاوه بر این شما می توانید با مطالعه عوامل رشد پیج اینستاگرام در رابطه با موارد بیشتر پیرامون این موضوع، آشنا شوید.

 

تدابیر ارتقا کیفیت محتوا پیج

این نکته را همیشه مد نظر داشته باشید که اولین نکته در تولید محتوا، احترام به شعور مخاطب است. تولید محتوای کم کیفیت باعث می شود در رقابت با سایر هم گروهی های خود عقب بمانید و مخاطب فعال و پویا ترجیح می دهد آن پیجی را دنبال کند که کیفیت محتوا بهتری دارد.

مثلا اگر دو پیج فروش لپ تاپ را درنظر بگیرید. آن پیجی موفق تر است که عکس ها و معرفی های بهتری ارائه می دهد. پس از آموزش روزانه غافل نشوید. همواره یک پله در تولید پست های خود پیشرفت کنید. از دوربین عکاس و فیلم برداری باکیفیت استفاده کنید.

اگر ویدیو ضبط می کنید برای ارتقا کیفیت، حتما از میکروفن و سه پایه دوربین استفاده کنید. ادیت های جذاب روی عکس و فیلم ها اعمال کنید. درون مایه محتوا، پرمغز و مختصر و مفید باشد. کاور و دیزاین پیج زیبا و چشم نواز باشد.

تدابیر افزایش فالوور پیج اینستاگرام

یکی از موارد روانشناختی جذب فالوور واقعی، کسب اعتماد او است. یکی از مواردی که باعث جذب شدن یک کاربر واقعی به پیج می شود، محتوا باکیفیت است. اما این محتوا باکیفیت بدون داشتن فالوور مناسب، امکان پذیر نیست. برعکس این ماجرا هم هست. به همین دلیل گفتین این دو باهم شاهراه رسیدن به درآمد هستند.

یکی از راه کسب اعتماد دربین کاربران، تعداد بالا فالوورهای پیج است. این که به کاربران نشان دهید آنقدر محتوا این پیج جذاب و به صرفه است که تعداد زیادی از افراد را به خود جذب کرده است.

این کار راه های مختلفی دارد اما آسان ترین و مطمئن ترین راه، خرید فالوور از سایت های معتبر است. با داشتن یک میزان مناسبی از فالوورها، آن زمان است که سایر تدابیر بازاریابی شما به ثمر خواهد نشست. پس اصلا از این موضوع غافل نشوید.

برای اینکه بدانید چگونه فالوور فیک بزنیم باید ابتدا ویژگی فالوورهایی که مورد نیاز شما هستند را بدانید.

به طور مثال، اگر یا کاربران فارسی زبان و ایران سروکار دارید و به تازگی پیج خود را ایجاد کرده اید، احتمالا باید به دنبال فالوور ایرانی تدریجی باشید که قیمت مناسب و به صرفه ای داشته باشد.

با خرید فالوور تدریجی، روند اضافه شدن فالوورها به پیج به نحوی است که آهسته و به تدریج اضافه می شود که تداخلی در روند ارتقا منطقی پیج به وجود نیاورد. حسن خرید فالوور ایرانی هم این است، سبک و گروه فالوورهای شما دور از ذهن نیست. مثلا اگر پیج شما پیج خرید روسری باشد اما تعداد زیادی فالوور خارجی داشته باشید، این روند منطقی نیست.

مورد بعدی که بسیار مهم و حائز اهمیت است، اعتبار پیج است. مراقب باشید که در این دریا، فریب افراد سودجو را نخورید که برای شما و کسب و کارتان دردسرساز شوند. حتما سایتی را انتخاب کنید که خیال شما را از بابت قابل اعتماد بودنش راحت کند.

مثلا سایت خرید فالووری که برای انتقال فالوور از شما پسورد پیج تان را می خواهد، اصلا قابل اعتماد نیست.

مراقب درگاه پرداخت و نماد اعتبار الکترونیکی و نوع فالوورهای ارائه دهنده هم باشید. 

معتبرترین سایتی که در این زمینه فعالیت می کند و سابقه درخشان دارد، فالوکمپ است. تیم تخصصی فالوکمپ خدمات خود را براساس به روزترین الگوریتم های اینستاگرام، خدمات خود را تغییر می دهد و به قصد افزایش رضایت شما تلاش زیادی در راستا خالص کردن خدمات خود کرده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت فالوکمپ، از جزئیات این سایت و قابل اعتماد بودنش، اطمینان خاطر حاصل کنید.