خرید فالوور اینستاگرام , لایک فوری , افزایش ویو , IGTV استوری

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

نحوه تبلیغات در واتساپ

پیام انبوه در واتساپ

به دلیل فیلتر شدن تلگرام تعداد زیادی از کاربران به واتساپ رو آورده و میلیون ها نفر روزانه از این پیام رسان استفاده می کنند. از این رو واتساپ به یکی از اپلیکیشن هایی برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه تبلیغات در واتساپ را برای شما شرح دهیم.

چگونه در واتساپ تبلیغ کنیم؟

واتساپ یکی از شبکه های اجتماعی است که نسبت به اینستاگرام و تلگرام که عمومی تر هستند بیشتر جنبه ی خصوصی دارد. از این رو افراد بیشتر سعی می کنند پیام های واتساپ خود را نخوانده نگذارند. ممکن است شما در تلگرام تعداد زیادی پیام نخوانده از کانال ها و یا افراد دیگر داشته باشید و یا اینکه در اینستاگرام تعداد زیادی دایرکت نخوانده داشته باشید اما اکثر افراد سعی می کنند پیام های واتساپ خود را بخوانند و به جز چند گروه که ممکن است میوت کرده باشند بقیه ی پیام های خصوصی در اکثر مواقع خوانده می شود. از این رو استفاده از واتساپ به عنوان یکی از روش های بازایابی و تبلیغات استفاده می شود.

یکی از روش های ارسال پیام در واتساپ این است که شما پیام ها را به صورت تک به تک در چت خصوصی افراد ارسال کنید. زیرا افراد معمولا پیام های خصوصی را بیشتر از گروه ها می بینند. البته این روش بسار زمان بر است و شما نمی توانید در روز به تعداد زیادی از افراد که مدنظر شماست پیام ارسال کنید. برای ارسال انبوه واتساپ می توانید آن را خریداری کنید. با این کار در وقت خود صرفه جویی کرده و به همان تعداد کاربری که مدنظر دارید می توانید پیام ارسال کنید. فالوکمپ یکی از سایت هایی است که می توانید با استفاده از آن بسته های ارسال انبوه واتساپ خریداری کنید. و با این روش می توانید بیش از 1000 ارسال در روز به افراد مختلف داشته باشید.

یکی از محدودیت های واتساپ این است که شما نمی توانید با یک شماره به بیش از صدنفر که جزوه کانتکت های شما نیستند پیام بفرستید. برای حل این موضوع می توانید از چند خط از هرکدام برای ارسال به 100 اکانت استفاده کنید. می توانید تعداد زیادی واتساپ روی گوشی و یا ویندوز خود نصب کرده و با هرکدام به 100 نفر پیام بفرستید. البته این کار بسیار زمان بر و نیازمند استفاده از شماره های متعددی است.

هنگامی که شما پیامی برای فرد غریبه در واتساپ ارسال می کنید در پایین گزینه ای برای ریپورت کردن شما برای او نمایش داده می شود و می تواند اکانت شما را به واتساپ گزارش دهد. هنگامی که تعداد زیادی کاربر شما را ریپورت کنند آنگاه دیگر قادر به ارسال پیام نخواهید بود. بنابراین باید را هایی برای جلوگیری از ریپورت شدن در واتساپ انجام دهید. یکی از راهکار ها این است که ابتدا جامعه هدف خود را شناسایی کنید. مثلا ببینید می خواهید برای چه قشر و رنج سنی تبلیغات بفرستید. با شناسایی جامعه هدف می توانید فقط برای کسانی که از محصول شما استقبال می کنند پیام ارسال کنید. مثلا اگر شما فروش اکسسوری و یا لوازم آرایشی دارید بهتر از برای دختران نوجوان و جوان و به طور کلی خانم ها این پیام را ارسال کنید. ارسال این پیام برای آقایان نه تنها نتیجه ای نداشته بلکه ممکن است باعث بلاک و ریپورت شدن شما توسط آنها شود.

پیام انبوه

را ه دیگر این است که شما حتما در تبلیغ خود از متن جذاب و مخصوص استفاده کنید. متن های جذابی که افراد را به خواندن ادامه متن تشویق می کند و آنها را ترغیب می کند که از شما محصولی را خریداری کنند یا خیر. متن شما باید به گونه ای باشد که خیلی طولانی و حوصله سر بر نباشد. نیاز خواننده را بازگو کند و سپس برای رفع نیاز آنها محصول خود را معرفی کند. می توانید در ارسال پیام خود تخفیفاتی نیز در نظر بگیرید. متن شما حتما باید برای همه ی افراد قابل درک باشد. از کلمات قلمبه سلمبه استفاده نکنید. حتما به جذابیت پیام ارسال شده توجه کنید چون حتی اگر فردی که برای اون پیام ارسال می کنید به محصول شما نیاز داشته باشد با دیدن یک پیام بلند بالا که چیزی از کلمات آن متوجه نمی شود آن را نصفه می خواند و سپس دیلیت می کند حتی ممکن است شما را ریپورت هم بکند.

یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن توجه کنید پیدا کردن شماره افراد برای ارسال پیام به آنها است.می توانید شماره افراد را از گروه های مختلف واتساپ به دست بیاورید البته باید توجه کنید که این گروه ها و قشری که به آنها پیام می دهید جامعه هدف شما باشند. یکی دیگر از راه های پیدا کردن شماره افراد استفاده از ربات هایی است که از سایت های ارسال آگهی مانند شیپور و دیوار شماره افراد را باتوجه به شهر و چیزی که شما نیاز دارید پیدا می کنند. همچنین می توانید از بانک اطلاعاتی گروه های مختلف شماره افراد مختلف را به دست بیاورید. به عنوان مثال اگر جامعه هدف شما معلمان هستند می توانید شماره آنها را از آموزش پرورش تهیه کنید.

پیام واتساپ

روش هایی که نباید برای ارسال پیام در واتساپ به کار بگیرید

یکی از اشتباهات برای ارسال پیام در واتساپ ارسال پیام در گروه ها است. گروه ها ممکن است توسط ادمین قفل شده باشند و یا اینکه شما اجازه ی انتشار پیام غیر مربوط نداشته باشید و به محض انتشار پیام غیر مرتبط از گروه اخراج شوید. ایراد دیگر این است که هنگامی که در یک گروه شلوغ که تعداد زیادی کاربر دارد پیام ارسال می کنید این پیام های شما در بین تعداد زیاد پیام ها گم می شود و توسط بسیار از افراد دیده نمی شود همچنین آنهایی هم که دیده اند ممکن است فقط برای از بین رفتن نوتیفیکیشن خود آن را سین زده باشند وبه آن توجه چندانی نکرده باشند. بنابراین ارسال پیام در گروه های شلوغ ضمن اتلاف وقت می تواند در صورت غیر مرتبط بودن پیام باعث ریمو شما از گروه شود.

برودکست یکی از روش های تبلیغات در واتساپ است که شما می توانید با استفاده از آن به مخاطبین خود پیام دهید. این روش شاید نتواند خیلی کارآمد باشد زیرا شما نمی توانید به افرادی که جزو مخاطبان شما نیستند پیام ارسال کنید. مگر اینکه شماره همه افرادی که می خواهید برای آنها پیام ارسال کنید را در مخاطبین خود ذخیره کنید که این کار بسیار زمان بر خواهد بود. به علاوه اگر از کنار زمان بر بودن سیو کردن افراد به مخاطبین بگذریم با استفاده از برودکست شما محدودیت ارسال پیام دارید و فقط به تعداد خاصی می توانید پیام بفرستید.

تبلیغات گسترده

سخن آخر
همانطور که در این مقاله مطالعه کردید واتساپ می تواند یکی از اپلیکیشن هایی برای تبلیغات محصول شما باشد به شرطی که روش های اصولی ارسال آن را به کار ببرید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگذاریم. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

۲۲ تیر ۰۱ ، ۱۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی

راهکار های افزایش کامنت اینستاگرام

یکی از نیاز های هرپیج بیزینسی افزایش تعداد کامنت هاست. با افزایش تعداد کامنت ها هم به اینستاگرام و هم به کاربران ثابت می شود که پیج شما یک پیج با تعامل بالا است که همین امر باعث اعتماد بیشتر افراد به شما و ورود پست شما به اکسپلور می باشد. در ادامه راه های افزایش کامنت را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه کامنت های پست خود را افزایش دهیم؟

اغلب افراد تمایل چندانی به گذاشتن کامنت ندارند و بیشتر کاربران فقط پست ها را دیده و لایک می کنند. بنابراین ترغیب کردن افراد به گذاشتن کامنت کار دشواری است. به علاوه اینکه الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای است که شما حتی اگر تعداد لایک زیاد و ریچ و ایمپرشن زیادی داشته باشید ولی کامنت های شما به اندازه کافی نباشد پیج شما را پیجی با تعامل پایین در نظر گرفته و آن را وارد اکسپلور نمی کند.

همچنین افرادی که به پیج شما سر می زنند تمایل دارند نظرات کاربران دیگری که از شما خرید کرده اند را بدانند تا بتوانند اعتماد بیشتر کنند. هنگامی که تعداد کامنت های شما کم باشد به منزله خریداران کمتر و تعامل کمتر تلقی می شود و افراد اعتمادی به پیج شما نخواهند کرد. بنابراین باید به دنبال راه هایی برای افزایش کامنت های خود باشید. ما چند تکنیک افزایش کامنت را به شما معرفی می کنیم:

  • کپشن جذاب بنویسید
    نوشتن یک کپشن جذاب یکی از راهکار های افزایش بیشتر کامنت است. کپشن باید به گونه ای باشد که نه خیلی طولانی و نه خیلی کوتاه و بی ربط باشد. کپشن های طولانی حوصله خواننده را سر می برد و آن را از ادامه خواندن منصرف می کند. حتما از ایموجی ها در کپشن خود استفاده کنید. یک کپشن متناسب با عکس یا ویدئویی که منتشر کرده اید بنویسید می توانید در انتهای کپشن پرسشی مطرح کنید تا خواننده ترغیب به گذاشتن کامنت و پاسخ به پرسش شود.
  • مسابقه برگزار کنید
    یکی از راه کار های پیج هایی که فالوور های زیادی دارند برگزاری مسابقات با استفاده از کامنت است. می توانید در پیج خود مسابقه برگزار کنید و برای آن جایزه ای در نظر بگیرید. مثلا تعیین کنید به کسانی که بیشتری کامنت را می گذارند جایزه داده می شود. و یا مثلا سه تا از دوستان خود را در زیر پست شما تگ کنند. از آنجایی که بیشتر افراد عاشق جایزه گرفتن هستند با این کار تشویق به گذاشتن کامنت می شوند.
  • از فالوورها درخواست کنید که برای شما کامنت بگذارند
    هنگامی که یک پستی منتشر می کنید در زیر آن از فالوورهایتان بخواهید نظر خود را در مورد پست شما بیان کنند. لازمه ی گذاشتن کامنت تولید محتوای باکیفیت است. از آنجایی که ممکن است پست شما در صفحه هوم فالوورهایتان نمایش داده نشود و فالوور ها آن پست را نبینند می توانید پست خود را استوری کرده . از فالوور هایتان بخواهید آن را ببینند و در صورت امکان کامنت بگذارند.
  • پست خود را در زمان مناسب منتشر کنید
    یکی از راه های افزایش کامنت اینستاگرام انتشار پستدر زمان مناسب است. هنگامی که پستی را منتشر می کنید اگر تعداد بیشتری از افراد آنلاین باشند شانس بیشتری برای دریافت کامنت خواهید داشت. یکی از قابلیت های اینستاگرام این است که به شما نشان می دهد چه زمانی برای انتشار پست مناسب تر است و تعداد بیشتری از فالوور هایتان آنلاین هستند.
    توجه کنید که این قابلیت برای پیج های بیزینسی است و باید حتما پیج خود را به حالت بیزینسی دربیاورید. 1-ابتدا وارد پروفایل خود شوید 2- روی گزینه insights کلیک کنید 3- گزینه total followers را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه ساعت هایی که تعداد بیشتری از افراد فعال بوده اند را به شما نشان می دهد.
  • به کامنت افراد پاسخ دهید
    پیشنهاد می شود تا نیم ساعت بعد از انتشار پست خود آنلاین باشید و به کامنت هایی که در نیم ساعت اول برای شما ارسال می شود پاسخ دهید. با این کار تعداد کامنت های شما در ساعات اولیه انتشار پست بالاتر رفته و هم به اینستاگرام اثبات می کند که پیج شما پیجی با تعامل بالا است و باعث ورودتان به اکسپلور می شود و هم کاربران دیگر با دیدن تعداد کامنت ها تشویق به گذاشتن کامنت و خریداز پیج شما خواهند شد.
  • از معما ها استفاده کنید
    می توانید معما و یا کوییزی مطرح کنید و از فالوور هایتان بخواهید که در قسمت کامنت ها پاسخ خود را بنویسند. از آنجایی که بیشتر افراد تمایل به چالش کشیدن ذهن خود را دارند این می تواند یکی از راهکار های خوب برای افزایش کامنت اینستاگرام باشد.
  • کامنت خریداری کنید
    یکی از راهکار های سریع افزایش کامنت خرید کامنت اینستاگرام از سایت است. می توانید در کنار راهکار هایی که در بالا گفته شد برای افزایش کامنت خود آن ها را خریداری کنید. با خرید کامنت شما هرتعداد کامنتی که می خواهید با متن دلخواه شما توسط کاربران واقعی دریافت خواهید کرد. ربات های افزایش کامنت نیز وجود دارد ولی از آنجایی که استفاده از ربات ها کامنت متن دار برای شما ارسال نمی کند و فقط ایموجی فرستاده می شود اینستاگرام ربات را تشخیص داده و شما را اکشن بلاک خواهد کرد. یکی از بهترین سایت های فروش کامنت سایت فالوکمپ است. که می توانید کامنت سفارشی و یا اتوماتیک خریداری کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم راهکار های افزایش کامنت اینستاگرام را برای شما شرح دهیم .اگر این مطلب برای شما مفید بود آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما هستیم.

۱۶ تیر ۰۱ ، ۰۹:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروغ فاطمی