در جهانی که بیش از نیمی از کسب و کارها وارد اینستاگرام شده اند، یکی از اهداف اصلی ما از پیشرفت کسب و کار، پیشی گرفتن از رقبا در این فضا است. شناخت و آگاهی کامل نسبت به عوامل رشد اینستاگرام و البته عمل کردن به آن، سکوی پرتاب کسب و کار اینترنتی شما خواهد شد. اگر برای شناخت این عوامل کنجکاو هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

ترفندهای ارتقا پیج اینستاگرام

ترکیبی از عوامل تاثیر گذار بر الگوریتم های اینستاگرام و ترفند های ظریف و نانوشته مهم، تاثیر شگرفی بر روند پیشرفت پیج خواهد گذاشت. به همین منظور در زیر به معرفی برخی از این عوامل خواهیم پرداخت.

  1. ساختن ویترین پیج

منظور از ویترین، نمای کلی پیج در نگاه اول است. زمانی که وارد پیجی می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، پروفایل،آی در، توضیحات بیو و تعداد فالوور است؛ پس در اولین اقدام، پروفایل جذاب انتخاب کنید، آی دی پیج بیانگر اسم برند باشد، در بیو پیج توضیحات مختصر در رابطه با کار و مهارت خود بنویسید به اضافه ی درج لینک سایت یا وب سایت. رسیدگی به تعداد فالوور های پیج فراموش نشود که این مورد نه تنها در ویترین پیج تاثیر گذار است، بلکه در الگوریتم های اینستاگرام نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرقی نمی کند به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اید یا در این زمینه قدیمی هستید، در هر صورت روند افزایشی  تعداد فالوورها بسیار مهم است. پیشنهاد ما برای این کار خرید فالوور اینستاگرام است.

در رابطه با اهمیت این موضوع و بررسی الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور کلیک کنید.

  1. تولید محتوای هدفمند

هدفتان را فراموش نکنید. در ابتدا اگر در مورد هر چیزی شروع به تولید محتوا کردید، تا آخر با همان موضوع پیش بروید و در رابطه با همان موضوع تولید محتوا کنید. مخاطب شما از سردرگمی خوشش نمی آید. اگر شما را به عنوان معرفی کتاب دنبال کرده است، دوستا ندارد کل فضای پیج پر از محتواهای زرد و سرگرم کننده شود. پس روی یک خط صاف پیش بروید.

  1. برنامه ریزی برای انتشار محتوا

یکی از مواردی که در الگوریتم های اینستاگرام اهمیت دارد، نظم و برنامه ریزی منسجم است. یعنی اگر در ابتدا هفته ای سه پست منتشر می کردید، الان با کاهش این تعداد بنا به هر دلیلی، ربات های اینستاگرام پیج شنا را کم فعالیت در نظر می گیرند و رتبه بندی سئو پیج تان را پایین می آورند. پس پست های خود را منظم و سر ساعت منتشر کنید. ضمن اینکه حتما هر هفته انتشار پست داشته باشید.

  1. با پیج های همکار، مشارکت کنید

سعی کنید پیج هایی که در حوزه ی کاری شما فعالیت می کنند را پیدا کرده و با آنها همکاری کنید. دلیل این امر این است که پیج همکار شما هم دارای تعداد زیادی فالوور بوده که احتمالا همه ی آنها از حوزه کاری شما خوششان می آید و این یک جور معرفی محسوب می شود. پس از اینکه با پیج همکار خود یک پست مشترک منتشر کردید، خواهید دید چقدر فالوور به شما اضافه می شود.

  1. با مخاطب، ارتباط نزدیک برقرار کنید

همه ما معمولا از رفتار ربات گونه انسان ها خوشمان نمی آید. اگر در یک فروشگاهی برویم که فروشنده سرد و خشک رفتار می کند هم، دیگر راغب به خرید از آن نخواهیم بود. پس با مخاطب خود صمیمی و با احترام برخورد کنید. جواب دایرکت و کامنت ها را بدهید، از آنها در کپشن پست و استوری ها، نظرخواهی کنید، به نظراتشان احترام بگذارید، مطابق سلیقه مخاطب تولید محتوا کنید، آنها را به چالش دعوت کنید و…

  1. راهی اکسپلور شوید

حتما می دانید وارد شدن یک پست در اکسپلور چه برتری هایی به همراه دارد. همین که در عرصه ی دید میلیون ها کاربر قرار می گیرید، خود بزرگترین برد است. خب حالا شرط ورود به اکسپلور چیست؟؟ مجموع فالوور و لایک و کامنت بالا آن پست. رسیده به این سطح، وقت و آگاهی زیادی طلب می کند اما راحت ترین و سریع ترین راه برای رسیدن به آن خرید اکسپلور است. 

این بسته شامل ارائه کلیه خدماتی است که پست شما برای ورود به اکسپلور به آن نیاز دارد. سایت پیشنهادی علاوه بر دادن ضمانت برای خدمات خود و پشتیبانی همه جانبه از خرید شما، دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید. همچنین برای اینکه خیالتان تا پایان راحت باشد می توانید در سایت فالوکمپ رفته و از نزدیک با خدمات و پشتیبانی های آنها آشنا شوید.

 

چکیده مطلب

در مطلب فوق در رابطه با عواملی صحبت کردیم که رسیدگی به آنها سرعت رشد پیج اینستاگرامی شما را چندین برابر می کند. اعتبار و منبع همه گفته ها بر اساس الگوریتم های منتشر شده توسط خود اینستاگرام بود به اضافه ی اشاره به برخی نکات ظریف و تجربی که روند کاری شما را بسیار جلو می برد. اگر از این مطلب خوشتان آمد، خوشحال می شویم که از طریق کامنت ها با ما در ارتباط باشید و اگر سوال و نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.