یکی از دغدغه های اصلی کاربران پیش از خرید فالوور این است که آیا این کار به پیج آسیب می زند یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم به یکی از مسائل اصلی خرید فالوور یعنی بدون ریزش بودن فالوور ها می پردازیم.

فالوور فیک

یکی از عوامل اصلی ارتقا پیج، بالا بردن تعداد فالوور است. رسیدن به فالوور واقعی روندی بسیار طولانی و وقت گیر است. ممکن است در مسیر رسیدن به این هدف، مایوس شوید و انگیزه ادامه مسیر خود را از دست بدهید. به همین دلیل یکی از کمک کننده و به صرفه ترین روش ها برای افزایش فالوور، خرید فالوور فیک است. این عملکرد با وجود اینکه مزیت های بسیار زیادی برای پیج دارد و به ناگاه بازدهی پیج را چندین برابر می کند، اما اگر اصولی و حساب شده نباشد، اثرات مخرب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت که در ادامه به یکی از این موارد اشاره می کنیم.

فالوور فیک بدون ریزش

یکی از مواردی که در خرید فالوور باید به آن توجه شود، ریزش فالوور و نرخ آن است. نرخ ریزش زیاد، نمودار فالوورهای پیج را سینوسی می کند و این برای اعتباریابی پیج بسیار مضر است. هم اکنون این اصطلاح را بهتر توضیح می دهم. ببینید برخی از سایت ها برنامه های خرید فالوور بنا به هر دلیلی آمار ریزش فالوور بعد از خرید آن زیاد است. یعنی مثلا شما 1000 فالوور می خرید و فردای آن روز 500 تا از این فالوور ها را از دست می دهید. یکی از دلایلی که این اتفاق می افتد این است که سایت مذکور بخواهد شما مجددا اقدام به خرید کنید. 

خب حالا این افزایش و کاهش ناگهانی نموداری در اینستاگرام پیدا می کند که ربات های اینستاگرام به سرعت متوجه فیک بودن آن می شوند و زمانی که فیک بودن فالوور ها توسط اینستاگرام شناسایی شود، قطعا پیج را شادوبن و بلاک می کنند.

با این وجود باید دقت کنید از سایتی خرید کنید که نرخ ریزش فالوورهای آن کم باشد. نکته ای که وجود دارد این است که معمولا هیچ سایتی نمی گوید نرخ ریزش آن زیاد است. یا اصلا حرفی از ریزش نمی زنند و یا اطلاع غلط می دهند. بنابراین توصیه اکید من به شما این است که حتما از سایتی خرید کنید که شناخته شده و معتبر باشد و حتی قبل از آن حتما در رابطه با آن تحقیق کنید.

فالوور فیک ارزان بدون ریزش

زمانی که شناختید فالوورهای معتبر چه ویژگی هایی دارد، اکنون می دانید تهیه چنین فالووری اصلا رایگان نیست و دغدغه جدی این می شود که از کجا چنین فالووری بخریم که به صرفه تر و ارزان باشد. معمولا سایت هایی که به این تکنولوژی می رسند که فالوور باکیفیت ارائه دهند، برای تامین مخارج خود، هزینه های خرید را بالا درنظر می گیرند. سایت هایی که فروش بالایی دارند می توانند سود خود را کم کرده و این سود را با سایر کاربران و مشتریان خود تقسیم کنند.

حالا من با بررسی های مختلف متوجه شدم سایت فالوکمپ، یکی از 3 یا 4 سایت خرید فالوور محسوب می شود که بسته های فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از ویژگی های مهم فالوکمپ این است که در برابر وعده هایی که به شما می دهد این است که در برابر همه آن ها به شما ضمانت می دهد. بعد از خرید شما در صورتی که هر مسئله ای برای شما به وجود بیاید می توانید با تیم فالوکمپ تماس بگیرید تا مشکل را حل کنند. در صورتی که ریزش فالوور هم داشته باشید، 30 درصد فالوور رایگان برای جبران به شما اهدا می کند.

فالوکمپ دارای نماد اعتبار الکترونیکی بوده و درگاه پرداخت شاپرک دارد که این ضمانت بخش گفته های این تیم است.

تنها کافی است برای خرید فالوور فیک به صفحه فالوکمپ مراجعه کنید و خودتان نیز از نزدیک با این خدمات این سایت آشنا شوید.

نتیجه گیری

خرید فالوور فیک یکی از ملزومات جدایی ناپذیر رشد پیج اینستاگرامی محسوب می شود. یکی از مواردی که باید ضمن خرید به آن توجه کرد این است که مطمئن شوید سایت مورد نظر ریزش کم داشته باشد یا اصلا نداشته باشد. بعد از این که از این مورد خاطر جمع شدی، باید به دنبال سایتی بگردید که هزینه خرید این فالوورهای معتبر کم باشد. در بالا یکی از سایت های معتبر در این زمینه را به شما معرفی کردیم. حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.