یکی از نیاز های هرپیج بیزینسی افزایش تعداد کامنت هاست. با افزایش تعداد کامنت ها هم به اینستاگرام و هم به کاربران ثابت می شود که پیج شما یک پیج با تعامل بالا است که همین امر باعث اعتماد بیشتر افراد به شما و ورود پست شما به اکسپلور می باشد. در ادامه راه های افزایش کامنت را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه کامنت های پست خود را افزایش دهیم؟

اغلب افراد تمایل چندانی به گذاشتن کامنت ندارند و بیشتر کاربران فقط پست ها را دیده و لایک می کنند. بنابراین ترغیب کردن افراد به گذاشتن کامنت کار دشواری است. به علاوه اینکه الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای است که شما حتی اگر تعداد لایک زیاد و ریچ و ایمپرشن زیادی داشته باشید ولی کامنت های شما به اندازه کافی نباشد پیج شما را پیجی با تعامل پایین در نظر گرفته و آن را وارد اکسپلور نمی کند.

همچنین افرادی که به پیج شما سر می زنند تمایل دارند نظرات کاربران دیگری که از شما خرید کرده اند را بدانند تا بتوانند اعتماد بیشتر کنند. هنگامی که تعداد کامنت های شما کم باشد به منزله خریداران کمتر و تعامل کمتر تلقی می شود و افراد اعتمادی به پیج شما نخواهند کرد. بنابراین باید به دنبال راه هایی برای افزایش کامنت های خود باشید. ما چند تکنیک افزایش کامنت را به شما معرفی می کنیم:

  • کپشن جذاب بنویسید
    نوشتن یک کپشن جذاب یکی از راهکار های افزایش بیشتر کامنت است. کپشن باید به گونه ای باشد که نه خیلی طولانی و نه خیلی کوتاه و بی ربط باشد. کپشن های طولانی حوصله خواننده را سر می برد و آن را از ادامه خواندن منصرف می کند. حتما از ایموجی ها در کپشن خود استفاده کنید. یک کپشن متناسب با عکس یا ویدئویی که منتشر کرده اید بنویسید می توانید در انتهای کپشن پرسشی مطرح کنید تا خواننده ترغیب به گذاشتن کامنت و پاسخ به پرسش شود.
  • مسابقه برگزار کنید
    یکی از راه کار های پیج هایی که فالوور های زیادی دارند برگزاری مسابقات با استفاده از کامنت است. می توانید در پیج خود مسابقه برگزار کنید و برای آن جایزه ای در نظر بگیرید. مثلا تعیین کنید به کسانی که بیشتری کامنت را می گذارند جایزه داده می شود. و یا مثلا سه تا از دوستان خود را در زیر پست شما تگ کنند. از آنجایی که بیشتر افراد عاشق جایزه گرفتن هستند با این کار تشویق به گذاشتن کامنت می شوند.
  • از فالوورها درخواست کنید که برای شما کامنت بگذارند
    هنگامی که یک پستی منتشر می کنید در زیر آن از فالوورهایتان بخواهید نظر خود را در مورد پست شما بیان کنند. لازمه ی گذاشتن کامنت تولید محتوای باکیفیت است. از آنجایی که ممکن است پست شما در صفحه هوم فالوورهایتان نمایش داده نشود و فالوور ها آن پست را نبینند می توانید پست خود را استوری کرده . از فالوور هایتان بخواهید آن را ببینند و در صورت امکان کامنت بگذارند.
  • پست خود را در زمان مناسب منتشر کنید
    یکی از راه های افزایش کامنت اینستاگرام انتشار پستدر زمان مناسب است. هنگامی که پستی را منتشر می کنید اگر تعداد بیشتری از افراد آنلاین باشند شانس بیشتری برای دریافت کامنت خواهید داشت. یکی از قابلیت های اینستاگرام این است که به شما نشان می دهد چه زمانی برای انتشار پست مناسب تر است و تعداد بیشتری از فالوور هایتان آنلاین هستند.
    توجه کنید که این قابلیت برای پیج های بیزینسی است و باید حتما پیج خود را به حالت بیزینسی دربیاورید. 1-ابتدا وارد پروفایل خود شوید 2- روی گزینه insights کلیک کنید 3- گزینه total followers را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه ساعت هایی که تعداد بیشتری از افراد فعال بوده اند را به شما نشان می دهد.
  • به کامنت افراد پاسخ دهید
    پیشنهاد می شود تا نیم ساعت بعد از انتشار پست خود آنلاین باشید و به کامنت هایی که در نیم ساعت اول برای شما ارسال می شود پاسخ دهید. با این کار تعداد کامنت های شما در ساعات اولیه انتشار پست بالاتر رفته و هم به اینستاگرام اثبات می کند که پیج شما پیجی با تعامل بالا است و باعث ورودتان به اکسپلور می شود و هم کاربران دیگر با دیدن تعداد کامنت ها تشویق به گذاشتن کامنت و خریداز پیج شما خواهند شد.
  • از معما ها استفاده کنید
    می توانید معما و یا کوییزی مطرح کنید و از فالوور هایتان بخواهید که در قسمت کامنت ها پاسخ خود را بنویسند. از آنجایی که بیشتر افراد تمایل به چالش کشیدن ذهن خود را دارند این می تواند یکی از راهکار های خوب برای افزایش کامنت اینستاگرام باشد.
  • کامنت خریداری کنید
    یکی از راهکار های سریع افزایش کامنت خرید کامنت اینستاگرام از سایت است. می توانید در کنار راهکار هایی که در بالا گفته شد برای افزایش کامنت خود آن ها را خریداری کنید. با خرید کامنت شما هرتعداد کامنتی که می خواهید با متن دلخواه شما توسط کاربران واقعی دریافت خواهید کرد. ربات های افزایش کامنت نیز وجود دارد ولی از آنجایی که استفاده از ربات ها کامنت متن دار برای شما ارسال نمی کند و فقط ایموجی فرستاده می شود اینستاگرام ربات را تشخیص داده و شما را اکشن بلاک خواهد کرد. یکی از بهترین سایت های فروش کامنت سایت فالوکمپ است. که می توانید کامنت سفارشی و یا اتوماتیک خریداری کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم راهکار های افزایش کامنت اینستاگرام را برای شما شرح دهیم .اگر این مطلب برای شما مفید بود آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما هستیم.