یکی از روش هایی که می توان از کیفیت سرویس افزایش ویو ارائه شده توسط فالوکمپ اطمینان پیدا کرد، بررسی آمار یا Insights اینستاگرام پس از خرید بازدید از این سایت می باشد.

همانگونه که می دانید، چنانچه شما پروفایل پیج اینستاگرام خودتان را به Business تغییر داده باشید، امکانات آماری کاربردی در اختیار شما قرار گرفته شده که علاوه بر آمار کلی مانند میزان بازدید از پروفایل، جنسیت فالوور (دختر یا پسر)، سن و …، به ازای هر ویدیو که به صورت پست معمولی یا بعنوان فیلم در پیج و کانال IGTV خود منتشر می کنید نیز، آمار جداگانه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آماری که پس از خرید بازدید (ویو) باید بررسی کنیم

برای مثال، چند نفر به واسطه بازدید از ویدیو شما، مستقیما به پروفایلتان آمده و پیج شما را مشاهده کرده اند. یا اینکه این ویدیو باعث جذب چند فالوور به پیج شما شده. توجه داشته باشید که محتوای جذاب، همیشه بعنوان معتبرترین و ارزان ترین روش افزایش فالوور می باشد.

ویو بیشتر از میزان خرید

اولین بخشی که پس از خرید بازدید اینستاگرام (از فالوکمپ) می بایست مورد بررسی قرار دهید، تعداد Views یا همان ویو می باشد. این عدد باید با میزان خرید شما برابری کند.

نکته قابل توجهی که در مورد این سرویس فالوکمپ وجود دارد، افزایش بازدید، بیش از میزان سفارش شماست. به عنوان مثال، اگر شما پکیج 1000 تایی را خریداری کنید، حدود 200 الی 500 و در برخی موارد حتی دو برابر (1000 ویو) مقدار سفارش خود، بازدید دریافت می کنید.

Insights ویدیو پس از خرید بازدید

بخش بعدی در آمار ویدیو، Impressions می باشد. ایمپرشن بیانگر تعداد کل دیده شدن فیلم شما است. یعنی شامل افرادی که هیچ عکس العملی به پست شما نداشته اند نیز می شود.

اجازه دهید تا کمی بیشتر در مورد Impressions توضیح دهم. قطعا شما پس از ورود به اینستاگرام علاوه بر مشاهده پست های فید یا خانه که شامل فیلم و عکس های پروفایل هایی است که دنبال می کنید، زمانی کوتاه یا طولای مدت را در بخش Explore این شبکه اجتماعی می گذرانید.

ایمپرشن چیست

در زمانی که صفحه را به بالا می کشید و محتوای موجود در اکسپلور که ترکیبی است از عکس و فیلم و ویدیو IGTV و جدیدا لایو های ذخیره شده، تنها پستی را تپ می کنید که برای شما جذاب است.

ولی در حینی که صفحه را به بالا می کشید و در حال مرور هستید، فیلم و عکس هایی هستند که یا از دید شما پنهان مانده اند یا دیده اید و خوشتان نیامده در نتیجه از آنها عبور کرده اید.

این حرکت شما، باعث افزایش Impressions ویدیو و تصاویری که رد کرده اید خواهد شد ولی به دلیل اینکه عکس العملی به آنها نشان نداده اید، Reach را افزایش نمی دهد.

بازدید پروفایل (Profile Visit)

آمار بعدی، بررسی میزان بازدید از پروفایل (Profile Visit) شماست. چند نفر بواسطه این ویدیو، پیج اینستاگرام شما را مورد بازدید قرار داده اند. که خوب هر چه تعداد بیشتر باشد، علاوه بر اینکه بیانگر کیفیت و جذابیت محتوای فیلم شماست، تاییدی است بر کیفیت سرویسی که از فالوکمپ خرید کرده اید.

از اکسپلور From Explore

این مهم ترین قسمتی است که با آن کار داریم. زیر ایمپرشن، اینستاگرام اعلام می کند که از چه طرقی Impression افزایش یافته. یکی از ردیف های آماری، From Explore می باشد.

خرید بازدید اینستاگرام

شما هم به خوبی می دانید که ورود به اکسپلور و دیده شدن در این قسمت، آرزوی هر کاربر فعال اینستاگرام است. پس از خرید بازدید از فالوکمپ به این قسمت بخوبی توجه کنید. مطمئنم هیجان زده می شوید زمانی که می بینید آمار به گونه ایست که شما انتظار داشته اید.

مشتاقانه منتظر بازخورد خریدی که از فالوکمپ داشته اید و موجب افزایش ویو فیلم شما و نزدیک تر شدن به هدفتان شده، هستیم.


Source: آماری که پس از خرید بازدید (ویو) باید بررسی کنیم