هر چه ار تولد اینستاگرام فاصله می گیریم، اهمیت داشتن تعداد زیاد دنبال کننده پررنگ و پررنگ تر می شود. در این مقاله ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام را معرفی می کنیم.

اساسا موفقیت در این شبکه اجتماعی بر پایه ارتباطات شکل می گیرید. هر چه شبکه ارتباطی شما مستحکم تر و وسیع تر باشد، احتمال رسیدن به اهدافی که بواسطه آنها در اینستاگرام حضور دارید، افزایش خواهد یافت.

افزایش فالوور

از این رو اکثریت قریب به اتفاق افرادی که به اشکال مختلف در این رسانه اجتماعی اقدام به ایجاد پروفایل در جهت راه اندازی پیج اینستاگرام می کنند، یک هدف مشترک را دنبال کرده و آن هدف چیزی نیست جز گسترش شبکه ارتباطی خود.

همه این افراد به دنبال ساده ترین روش افزایش فالوور هستند. زمان برایشان مهم و اکثرا بودجه های محدودی را در اختیار دارند. حتی شرکت های بزرگی که از اینستاگرام بعنوان یک ابزار برای ارتباط با مخاطبین خود و همچنین معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می کنند نیز، بودجه محدودی برای حضور در فضای مجازی در اختیار دارند.

از طرفی، مدیران اینستاگرام، هربار آپدیت جدیدی ارائه و کل فرایند افزایش فالوور که عمدتا بصورت تجربی در اختیار به اصطلاح متخصصین این حوزه قرار دارد را شخم زده و مجددا آنها را وارد مرحله آزمون و خطا می کنند.

اگر شما نیز از اینستاگرام برای اهداف تجاری بهره می گیرید، به خوبی با دشواری های موجود در راه گسترش شبکه ارتباطی خود با مخاطبین هدف آشنا هستید و می دانید که به این سادگی ها نمی توان در زمانی کوتاه تعداد دنبال کنندگان پیجتان را افزایش دهید.

اگر این چنین بود و شما در کمتر از 100 ساعت می توانستید تعداد دنبال کنندگانتان را حدود 10 هزار تا بالا ببرید، اکنون دست به دامن گوگل برای یافتن ساده ترین روش افزایش فالوور نمی شدید.

ساده ترین روش افزایش فالوور چیست؟

به عنوان فعال اینستاگرامی تقریبا از همان ابتدای ظهور این شبکه اجتماعی در ایران، انواع و اقسام روش ها برای گسترش ارتباطاتم با مخاطبین هدفم را آزمودم. اینکه چگونه تعداد دنبال کنندگانم را افزایش دهم، چگونه کپشنی بنویسم که علاوه بر جذب فالوور، افرادی که پست هایم را مشاده می کنند را وادار به عکس العمل نماید و باعث شود لایک و کامنت پست هایم افزایش یابد و در کل Engagement پیج اینستاگرام مرا بالانس کند.

به واقع زمان زیادی را صرف این آزمون و خطاها کردم و اتفاقا به نتایج خوبی هم رسیدم. بدون هیچ ادعایی اکنون خودم را بعنوان یک متخصص تمام عیار می شناسم. چرا که بیش از 6 سال، شبانه روزم را در اینستاگرام گذارندم.

برای من، روش های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد. ولی برای افراد غیر متخصص یا تازه وارد، افرادی که بودجه محدودی در اختیار دارند و توانایی پرداخت هزینه های سرسام آور به شرکت ها و افراد به اصطلاح متخصص را ندارند، آن دسته از عزیزانی که زمان برایشان اهمیت دارد و کلا افرادی که قصد دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، با هزینه های ارزان و به صورت فوری تعداد دنبال کنندگانشان در اینستا را افزایش دهند، تنها یک روش وجود دارد.

ساده ترین روش افزایش فالوور برای این دسته از دوستان، خرید فالوور است. در مورد این روش ساده حرف و حدیث های زیادی وجود دارد که با در نظر گرفتن منافع شخصی، این روش افزایش فالوور را مردود اعلام کرده و از آن به عنوان یک راه کاملا اشتباه یاد می کنند.

روش های ساده را دست کم نگیرید

از آنجا که به کارآفرینی علاقه زیادی دارم، در همایش های مربوط به این حوزه شرکت می کنم. یکبار سخنران داستان جالبی تعریف کرد. اگر شما هم علاقمند هستید این داستان را مطالعه کنید تا به نتیجه گیری نهایی برسیم.

کارخانه ای در ایران که انواع کیک صنعتی را تولید می کرد، در پی تماس های مختلف از سراسر ایران متوجه شد که در بسته های مادر که 24 عدد کیک در هر کدام قرار داشت، چندین بسته خالی است.

پس از دریافت این بازخوردها بلافاصله خط تولید را بررسی کردند و متوجه شدند خط تولید دارای ایرادی است که منجر به این اتفاق می شود. آنها از چندین متخصص ایرانی برای رفع این ایراد کمک گرفتند و متاسفانه به نتیجه ای نرسیدند.

بالاجبار با شرکت آلمانی تماس گرفتند تا برای رفع این ایراد بزرگ، متخصصین خود را به ایران اعزام کند. پس از بررسی خط تولید توسط متخصص شرکت آلمانی و بازگشت ایشان به آلمان، شرکت، پیش فاکتوری با مبلغ بسیار بالایی دریافت کرد. شرکت آلمانی اعلام کرده بود رفع ایراد خط تولید، چندصد هزار مارک، هزینه بر می دارد.

یکی از پرسنل خط تولید، به مدیران شرکت گفت در صورتی که پاداشی برای من در نظر بگیرید، من به ارزان ترین شکل ممکن، این ایراد را برطرف می کنم. مدیران شرکت قبول کردند و کارگر تنخواه اندکی از بخش مالی برای تهیه ابزار لازم دریافت نمود.

پس از چند ساعت، کارگر خط تولید اعلام کرد که ایراد به کلی برطرف شده و جعبه های مادر فاقد بسته های خالی از کیک هستند. مدیران با تعجب به انبار رفتند و در کمال ناباوری متوجه شدند که کارگر خط تولیدشان کاری کرده کارستان!

بلافاصله به سالن تولید رفتند. آنها تنها یک پنکه ساده را مشاهده کردند. پنکه مقابل نوار نقاله قرار داده شده بود و بسته های خالی را به دلیل سبک بودن از روی نوار خارج می کرد که باعث می شد تنها بسته های پر وارد جعبه های مادر شوند. به همین سادگی…

چرا خرید ساده ترین روش افزایش فالوور است؟

این داستان را بازگو کردم تا مقاله ام را با نتیجه گیری مطلوبی به پایان برسانم. شرکت آلمانی را با یک شخص به اصطلاح متخصص اینستاگرام یا یک شرکت مثلا دیجیتال مارکتینگ مقایسه کنید.

آنها به دنبال افزایش درآمد و کسب منفعت خود هستند. از این رو از هر ابزاری برای سرکوب روش های ساده که علاوه بر ارزان بودن، کارآمد نیز هستند استفاده می کنند. با ارائه مشاوره های رایگان، برگزاری سمینار و همایش رایگان و جدیدا وبینارهای رایگان، روش های ساده را همچون غولی خشمگین، مقابل شما ظاهر می کنند.

ساده ترین روش افزایش فالوور

البته همانگونه که عرض کردم، روش های متنوعی برای افزایش فالوور وجود دارد ولی قطعا شما به دنبال یافتن ساده ترین روش افزایش فالوور، اکنون در حال مطالعه این مقاله هستید و من هم با توجه به نیاز شما، این مقاله را منتشر می کنم.

چنانچه از طریق فالوکمپ اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید، این تضمین وجود دارد پروفایل هایی که بعنوان فالوور ایرانی به پیج شما اضافه خواهند شد، کاملا واقعی و فعال بوده لذا هیچ آسیبی به پیج شما نخواهند زد.

در انتها به جرأت اعلام می کنم برای افرادی که قصد دارند به صورت فوری، سریع و ارزان تعداد دنبال کنندگان پیج خود را بالا ببرند و از طرفی بودجه محدود داشته و فاقد تخصص لازم در این زمینه می باشند، خرید، ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.


Source: ساده ترین روش افزایش فالوور