در این مطلب می خواهیم با شما درباره خرید فالوور فوری در اینستاگرام صحبت کنیم. آیا پس از ثبت سفارش، به صورت فوری و سریع تعداد دنبال کنندگان پیج شما افزایش می یابد یا خیر؟

بسیاری از افراد زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنند، بر این باور هستند که بدون اینکه زمانی لازم باشد تا تعداد دنبال کنندگان پیج آنها مطابق با سفارشی که در سایت به ثبت رسانده اند، تعداد فالوورهایشان بصورت فوری و لحظه ای افزایش می یابد.

قوانین اینستا در خرید فالوور فوری

دلیل اینکه این مطلب را منتشر می کنیم، حجم تماس هایی است که پس از ثبت سفارش در سایت با ما گرفته می شود و سوالی مشترک را مبنی بر عدم افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام خود، مطرح می کنند.

قوانین اینستا و خرید فالوور فوری

اینستاگرام برای افزایش جذابیت این شبکه اجتماعی، هر چند وقت یکبار، قوانین خود را دستخوش تغییرات کرده و آنها را در قالب آپدیت های جدید در اپلیکیشن خود اعمال می کند.

یکی از فاکتورهایی که اینستاگرام آن را زیر ذره بین قرار داده، افزایش غیر طبیعی و فوری فالوورهای یک پیج در این شبکه اجتماعی می باشد. بر اساس الگوریتم اینستا، چنانچه تعداد فالوورهای یک پیج بدون دلیل افزایش یابد، پیج مورد نظر مسدود خواهد شد.

حتما این سوال که اینستاگرام از کجا متوجه می شود که بدون دلیل، افزایش صورت گرفته، در ذهن شما ایجاد شده. چندین روش برای برای متوجه شدن این موضوع وجود دارد.

  • آیا پیج مورد نظر از شبکه تبلیغات و سیستم پروموت داخلی استفاده کرده؟
  • آیا یکی از پست های این پیج در استوری سایر پیج ها به اشتراک گذاشته شده؟ (هر نوع پست شامل عکس، ویدیو، فیلم IGTV و حتی استوری)
  • آیا ID پیج توسط سایر پروفایل ها پروموت شده؟

همچنین واقعی بودن، فعال بودن و داشتن پروفایل کامل شامل عکس و متن بایو، از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار می گیرد. به همین دلیل پروفایل هایی که از طریق سرور فالوکمپ به لیست دنبال کنندگان پیج شما افزوده می شود، تماما واقعی و فعال بوده همچنین بسته به سفارش شما، ایرانی یا خارجی می باشند.

این ها بخشی از ساده ترین ساختار این الگوریتم است و اگر قرار باشد عملکرد این الگوریتم توسط همه کاربران اینستاگرام کشف شود که شرایط به این دشواری نمی شد.

در خرید فالوور فوری و زمانی که شما در سایت فالوکمپ یکی از پکیج های افزایش فالوور را خریداری می کنید، سفارش شما در همان لحظه و فوری در صف انجام سفارشات قرار می گیرد و بلافاصله شما شاهد فالو شدن پروفایلتان خواهید بود.

اما به دلیل وجود الگوریتمی پیچیده، چنانچه به یکباره تعداد فالوور پیج شما از لحظه سفارش به تعداد مثلا 2000 عدد اضافه شود، احتمال مسدود شدن پروفایل شما یا حداقل محدود شدن فعالیت شما در اینستاگرام وجود دارد.

از این رو سرور افزایش دهنده فالوکمپ را به گونه ای تنظیم کرده ایم تا فرآیند افزایش فالوور به گونه ای طبیعی به نظر برسد که هیچگونه آسیبی به پیج شما وارد نشود.

زمان لازم برای افزایش پس از خرید فالوور فوری

برای مثال چنانچه شما پکیج افزایش 2000 تایی را خرید کنید، مدت زمانی حدود 24 ساعت برای تکمیل سفارش شما در نظر گرفته شده که این زمان با توجه به آپدیت های اینستاگرام، متغیر خواهد بود.

خرید فالوور فوری

ما بر این باوریم که کیفیت خدمات ارائه شده توسط فالوکمپ (مرجع خرید اینستاگرام) باید به گونه ای باشد که علاوه بر جلب رضایت مشتری، وفاداری را نیز در ایشان ایجاد و باعث مراجعه مجدد و استفاده از خدمات و محصولات ما شود.

هدف از انتشار این مطلب، افزایش آگاهی مشتریانی است که تصور می کنند خرید فالوور فوری به معنی افزایش فوری و یکباره تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام این عزیزان است.

همانگونه که توضیح دادیم، سفارشات به صورت فوری وارد صف انجام قرار خواهند گرفت و با توجه به میزان سفارش شما و اینکه کدام یک از پکیج های افزایشی را خریداری نموده اید و با در نظر گرفتن سلامت پروفایل، تعداد فالوور پیج شما افزایش خواهد یافت.

پس در زمانی که به امید خرید فالوور فوری و افزایش یکباره و آنی تعداد دنبال کنندگان پیج خود، اقدام به ثبت سفارش در سایت فالوکمپ می کنید، به خاطر داشته باشید که فرآیند تکمیل سفارش، حداقل 24 ساعت زمان لازم دارد تا افزایش فالوور از دید الگوریتم اینستاگرام، طبیعی به نظر برسد.


Source: قوانین اینستا در خرید فالوور فوری