شبکه های اجتماعی برای بسیاری از افراد به بازاری جذاب برای فروش محصولات و معرفی خدمات تبدیل شده است. اکنون با آمدن کلاب هاوس، این شبکه اجتماعی پرطرفدار بسیاری از افراد نمی خواهند از این بازار جذاب عقب بمانند و به فکر این هستند که چطور در کلاب هاوس بیشتر بفروشند؟ در این مطلب ما تمام روش های بازاریابی و افزایش فروش در کلاب هاوس را برای شما بیان خواهیم کرد.

عوامل موثر برای فروش در کلاب هاوس

مهمترین عامل برای فعالیت در یک شبکه اجتماعی، شناخت ماهیت آن است. برای مثال کلاب هاوس یک پلتفرم صوت محور است. شما با گذاشتن تصویر و کلیپ نمی توانید در آن به فعالیت بپردازید. پس لازم است بر مهارت فن بیان و گفتگوی خود تکیه کنید تا در این شبکه اجتماعی بهتر دیده شوید. 

اما سایر راهکارهایی که به بهتر دیده شدن شما در این شبکه اجتماعی محبوب کمک می کنند به شرح زیر است:

 

داشتن بیو گویا، واضح و روشن

برای اینکه شما بتوانید در کلاب هاوس دیده شوید نیاز است که اول خود را به خوبی معرفی کنید. داشتن یک بیو قوی نیمی از راه را برای شما هموار می کند. استفاده از کلمات مناسب و ساده که بیانگر فعالیت و ماهیت کسب و کارتان باشد، می تواند به شناخت مخاطب از شما کمک کند.  

 

بیشتر بخوانید»  چگونه می توانیم یک اینفلوئنسر برای رشد آنلاین تجارت خود باشیم(بخش اول)

استفاده از روم کلاب هاوس

با ساخت روم در کلاب هاوس کاربران را به سمت خود بکشانید. برای روم یک موضوع مرتبط با کسب و کارتان مشخص کنید. از افراد مختلف دعوت کنید که در این گفتگو شرکت کنند.
برای مثال اگر شما در حوزه طراحی سایت فعالیت می کنید، با گذاشتن روم های آموزشی در خصوص طراحی سایت یا سوالات پیرامون این حوزه خود را به عنوان یک متخصص کاربلد در این زمینه معرفی کنید. همچنین می توانید در حین برگزاری روم های آموزشی خود، خدمات و محصولاتتان را نیز معرفی کنید. 

گذاشتن راه های تماس و ارتباطی در بیو

همان طور که گفتیم  بایو قوی به شما کمک زیادی در جذب و ارتباط با مخاطبانتان می کند. شما می توانید با قرار دادن لینک سایر شبکه های اجتماعی خود و یا سایت خود، مخاطبانتان را به سوی سایر راه های ارتباطی با شما سوق دهید.
گذاشتن لینک درگاه پرداخت راهی راحت برای گرفتن سفارشی مطمئن از سوی مخاطبانتان است.

بیشتر بخوانید:  ساده ترین روش افزایش فالوور

تبلیغ کلاب هاوس

شما در کلاب هاوس هم می توانید پیج خودتان را تبلیغ کنید. راه های مختلفی برای تبلیغ پیج وجود دارد. اما بهترین تبلیغ ، این است که در روم ها و کلاب های مختلف و مرتبط با حوزه فعالیت تان شرکت کنید. به سوالات کاربرانی که می پرسند، به عنوان یک متخصص پاسخ دهید یا اینکه در بحث ها و گفتگوها وارد شوید و نظر خودتان را راجع به آن موضوع بیان کنید. 

قرار دادن لینک پیج در سایر شبکه ها

یکی از کارهایی که شما می توانید برای افزایش فالوور خود در کلاب هاوس انجام دهید، قرار دادن لینک پیج در سایر شبکه ها از جمله اینستاگرام و لینکدین است. برای مثال شما می توانید در اینستاگرام خود در قسمت بیو لینک را قرار دهید یا با گذاشتن یک استوری و استفاده از استیکر لینک از فالوورهای خود بخواهید که به پیج شما در کلاب هاوس سر بزنند.. حتما استوری را در قالب هایلایت ذخیره کنید تا همیشه در دسترس باشد.
در صورتی که در لینکدین نیز پیج شخصی یا کاری دارید. با گذاشتن یک پست و توضیحات مربوطه از کانکشن های خود بخواهید که از آن دیدن و در صورت تمایل شما را دنبال کنند.

خرید فالوور کلاب هاوس راهی سریع و مطمئن

خرید فالوور کلاب هاوس یکی دیگر از روش هایی است که به شما برای افزایش محبوبیت و دیده شدن کمک زیادی می کند.
بسیاری از سلبریتی هایی که در کلاب هاوس فعالیت دارند، برای نشان دادن میزان محبوبیت خود اقدام به خرید فالوور می کنند.
برای خرید فالوور نیاز است سایت هایی را انتخاب کنید که هم پشتیبانی فعال داشته باشند و هم اینکه مورد اعتماد بسیاری از کاربران باشند. سایت فالوکمپ یکی از این سایت است که با سال ها تجربه فعالیت در زمینه شبکه های اجتماعی و داشتن تیم پشتیبانی و فنی فعال به شما کمک می کند تا فالوورهای با کیفیتی داشته باشید. 

سخن پایانی

کلاب هاوس را به عنوان یک بستری مناسب برای افزایش فروش محصولات و خدمات و بالابردن آگاهی از برند خود جدی بگیرید. از فرصت های به وجود آمده در این شبکه استفاده کنید و با استفاده از روش هایی که در این مطلب بیان کردیم تلاش کنید تا در این شبکه اجتماعی بیشتر دیده شوید. 

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید یا سوالی برای شما پیش آمده است در قسمت نظرات از ما بپرسید. همچنین اگر شما روشی را بکار برده اید که کمک کرده است تا در کلاب هاوس پیشرفت کنید، حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا سایر افراد نیز آن را یاد بگیرند. 

منبع این مطلب که به صورت کامل تر برای شما بازگو کرده است در لینک زیر می توانید مطالعه کنید:
 

چطور در کلاب هاوس فروش خود را چند برابر کنیم؟