5. کپشن های رسانه اجتماعی خود را مدیریت کنید

نوشتن کپشن کامل با دانستن اینکه دقیقاً برای چه کسانی ، فالوورهای خود می نویسید شروع می شود. کپشن هایی بنویسید که برای ایجاد جامعه شما به راحتی با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار کنند.

وقتی برای مخاطبان خود کپشن می نویسید ، این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا مخاطب من این موضوع را درک خواهد کرد؟
  • آیا مشتری ایده آل من این را می گوید
  • آیا شکلک ها برای استفاده در اینجا مناسب هستند؟
  • آیا لازم است زمینه بیشتری به این پست اضافه کنم؟
  • آیا خواندن این عنوان آسان است؟
  • آیا این کپشن صدای نام تجاری است؟

6. خودنمایی کنید ، محصولات یا خدمات خود را نفروشید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اینفلوئنسرها هنگام رشد تجارت خود مرتکب می شوند این است که فکر می کنند اگر تصویری شخصی را با کپشن فروش ارسال کنند ، آنگاه به فروش به سبک خود میرسند. اما این نحوه کارکرد آن نیست.

مردم به اینفلوئنسرها بیش از برند اعتماد دارند زیرا دوست ندارند چیزی به آنها فروخته شود. اینفلوئنسرها بر این هنر مسلط شده اند زیرا آنها به سادگی به اشتراک می گذارند و برند و محصولات مورد علاقه خود را نمی فروشند. اگر همین کار را بکنید کمک می کند.

درعوض از هنر قصه گویی برای نمایش خدمات و محصولات خود استفاده کنید. اگر بخواهیم انصافاً خوب باشد ، قصه گویی به این آسانی به نظر نمی رسد.

7. با فالوورهای خود درگیر شوید و یک انجمن ایجاد کنید

تعامل با فالوورها و جامعه به شما نشان می دهد که محتوای شما در رسانه های اجتماعی چقدر خوب و موثر است. بدون تعامل ، محتوای شما بی تاثیر میشود. خواه این 100 یا 10 هزار دنبال کننده باشد ، اینگیمنت برای شما معنای بیشتری نسبت به دنبال کنندگان دارد.

اگر فالوورهای بالقوه ببینند که میزان اینگیمنت شما کم است ، احتمال اینکه از شما پیروی کنند کمتر است ، در حالی که اگر اینگیمنت بالایی داشته باشید ، فالوور بیشتری جذب میکنید. اینگیمنت می تواند به  اشکال مختلفی از جمله:

  • لایک
  • اشتراک
  • ریتوییت
  • دایرکت

8-در بیزینس خود با سایر اینفلوئنسرها همکاری کنید

با ایجاد محتوا و کمک به رشد یکدیگر به سایر افراد تأثیرگذار در مکان خود دسترسی پیدا کرده و همکاری کنید. با استفاده از مخاطبان ترکیبی ، شانس دریافت دنبال کنندگان بیشتر برای یکدیگر را افزایش دهید. با انجام موارد زیر می توانید همکاری کنید:

  • همکاری ویدیویی
  • پشت صحنه
  • با همیدیگر محتواهای سرگرم کننده ایجاد کنید
  • unboxing
  • محصولات مورد علاقه خود را لیست کنید
  • جلسه پرسش و پاسخ

کسی را انتخاب کنید که از جایگاه شما تعریف کند ، کسی را فقط به دلیل تعداد پیروان خود انتخاب نکنید. از خود بپرسید ، آیا پیام این شخص با پیام من مطابقت دارد.

9. از بهترین هشتگ های موجود در پست خود استفاده کنید

هشتگ ها به کشف پست شما برای افرادی که از حساب رسانه های اجتماعی شما پیروی نمی کنند کمک می کند.

 

10. انگیزه ای برای جمع آوری سرنخ پیشنهاد دهید

پیروان با مشتری برابر نیستند. بنابراین مهم است که شما راهی برای جمع آوری Lead پیدا کنید. سرنخ چشم انداز بالقوه ای است که می توانید آن را به مشتری ارائه  کنید.

این کار را می توانید با افزودن یک صفحه فرود به پیوند بیوگرافی خود انجام دهید. این یک نوع صفحه فرود با هدف خاص است ، برای جمع آوری آدرس ایمیل . همچنین می توانید از یک پنجره بازشو در صفحه فرود خود استفاده کنید.

خلاصه

اینفلوئنسر بودن موافقان و مخالفان خود را دارد ، اما مزایای آن بیش از معایب است. یکی از روشهای کلیدی که در این مقاله ذکر نشده است ، سازگار بودن است . تنها راه صعود در صفوف به عنوان اینفلوئنسر، ارتقا  تجارت و رشد جامعه آنلاین خود ، حضور هر روزه در شبکه های اجتماعی است.

اینفلوئنسرها واقعاً برای افزایش فالوور یک روز تعطیل ندارند. این به این دلیل است که رقابت برای بهترین اینفلوئنسر بعدی همیشه ادامه دارد ، بنابراین شما باید در راس بازی خود باشید. این ممکن است به معنای سرمایه گذاری در ابزارها یا برنامه های بازاریابی برای کمک به شما در انتشار محتوا باشد ، در حالی که در ساخت کسب و کار خود کار می کنید.