در این مطلب درباره اینکه چگونه خرید بازدید استوری واقعی باعث بیشتر دیده شدن Story های ما در اینستاگرام (محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی) می شود، صحبت می کنیم.

همه پیج هایی که از اینستاگرام بعنوان ابزاری معتبر برای بازاریابی خدمات و محصولات خود بهره می گیرند، به خوبی با اهمیت استوری و استفاده آن حتی چندین بار در طول یک روز، آشنا هستند.

خرید بازدید استوری واقعی

یکی از رموز موفقیت در اینستاگرام، داشتن یک پروفایل به معنای واقعی فعال است. ارسال منظم پست، لایک کردن پست دیگران، بازدید از استوری افرادی که دنبال می کنیم، کامنت گذاشتن، پاسخ به کامنت دیگران و حتی لایک کردن کامنت های سایر کاربران، از نشانه های یک پروفایل فعال اینستا است.

گذاشتن چندین استوری در طول 24 ساعت شبانه روز، از همه این موارد مهم تر بوده و به دیده شدن پروفایل شما کمک بسزایی می کند. هر چه پروفایل شما بیشتر دیده شود، در سرچ داخلی اینستا بیشتر ظاهر می شوید. همچنین احتمال اینکه استوری های شما وارد اکسپلور شود بسیار زیاد است.

فتح اکسپلور با خرید بازدید استوری واقعی

بعید است کاربر فعال اینستاگرام باشید و آرزوی دیدن پست های خود در اکسپلور را نداشته باشید. فرقی نمی کند چه نوع پستی! فقط در اکسپلور دیده شوید.

اینستا به تازگی Story ها را در Explore نیز به نمایش در می آورد. این امر اهمیت استفاده از آن را دوچندان کرده چرا که بعنوان یک پتانسیل بسیار بزرگ می تواند در خدمت کسب و کارهای ایرانی و فعال در اینستاگرام باشد.

خرید بازدید استوری واقعی از فالوکمپ می تواند بعنوان یک مکمل، به فتح اکسپلور توسط شما کمک کند. شما Story بگذارید، فالوکمپ به شما کمک می کند تا وارد Explore شوید.

استوری از شما، اکسپلور از ما

چرا بازدید واقعی فالوکمپ برای استوری

به دلیل اینکه فالوکمپ از پروفایل های فعال ایرانی برای افزایش بازدید استوری مشتریان خود استفاده می کند، ویو ها همگی واقعی به نظر رسیده و مورد قبول الگوریتم اینستا می باشد.

در پی این موضوع، چنانچه شما برای افزایش ویو Story های خود از روش خرید بازدید استوری واقعی فالوکمپ بهره بگیرید، اینستاگرام، استوری شما را علاوه بر اینکه به فالوورهایتان پیشنهاد می دهد، آن را در اکسپلور نیز ظاهر می کند.

فالوکمپ به دلیل اینکه جزو معدود سایت هایی است که سرور اختصاصی برای افزایش ویو در اختیار دارد، این سرویس خود را با رقابتی ترین قیمت های موجود در بازار محصولات اینستاگرامی، ارائه می کند.

نحوه خرید

برای خرید بازدید استوری واقعی از سایت فالوکمپ (مرجع خرید ارزان اینستاگرام) کافی است از منو، گزینه مربوطه را انتخاب کنید و با ورود اطلاعات مورد نیاز سرور، سفارش خود را به ثبت برسانید. پس از ثبت موفقیت آمیز سفارش، ویو های خریداری شده به صورت فوری به Story شما اضافه می شود.


Source: خرید بازدید استوری واقعی