هنگامی که از افزایش فالوور در اینستاگرام صحبت می کنیم، واقعی بودن پروفایل ها بعنوان مهم ترین گزینه و با وجود روش های مختلف در زمینه افزایش دنبال کنندگان یک پیج، خرید فالوور واقعی ، هنوز ساده ترین روش می باشد.

اما این روش می تواند مانند یک چاقوی دو لبه عمل کند. چرا که عدم واقعی بودن پروفایل های خریداری شده، حتی اگر به سلامت اکانت ما ضربه ای را وارد نکند، قطعا با کاهش میزان تعامل پیج، باعث عدم نمایش پست های ما در نتایج جستجو، لیست هشتگ و اکسپلور خواهد شد.

از طرفی انتخاب یک سرور معتبر و خرید فالوور واقعی از آن، نه تنها هیچ آسیبی را به پیج ما نمی زند، بلکه به دلیل استفاده از پروفایل های استاندارد و واقعی، به بالا رفتن تعال یا Engagement پیج نیز کمک می کند.

خرید فالوور واقعی

بر اساس مکانیزم موجود در الگوریتم هوشمند اینستاگرام، حتی اگر یک کاربر پست شما را لایک نکند و کامنت نگذارد ولی مدت زمانی مشخص را روی تصویر بماند، یعنی پست شما توانسته نظر بازدید کننده را جلب کند.

استفاده سرور اختصاصی فالوکمپ از فالوور واقعی برای افزودن به لیست دنبال کنندگان صفحه شما در اینستا، کاملا Instagram Friendly بوده و علاوه بر افزایش دنبال کنندگان پیج، باعث افزایش بازدید استوری و لایک پست های شما نیز خواهد شد.

نکته قابل توجه در خرید فالوور واقعی از فالوکمپ، فعال بودن اکانت هایی است که به صفحه شما افزوده می شوند. این اکانت ها به تازگی پستی را در پیج خود منتشر کرده، استوری می گذارند و حتی از استوری های شما بازدید می کنند.

برای تست این موضوع می توانید پس از اتمام سفارش افزایش فالوور، پروفایل ها را به صورت تصادفی بررسی کنید. خواهید دید که اکثرا نشانه استوری آنها فعال است و چنانچه مستقیما وارد پیج آنها شوید، بعضا دقایقی قبل، پست جدید را منتشر کرده اند.

خرید فالوور واقعی در یک نگاه

در ادامه به مزایای خرید فالوور واقعی از فالوکمپ در یک نگاه خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که فالوکمپ سرور اختصاصی خود را در اختیار داشته و نماینده هیچ یک از سایت های فروش محصولات اینستاگرامی نیست.

  • استفاده از پروفایل های فعال
  • پروفایل های دارای متن بایو
  • بالای 90 درصد از پروفایلها دارای عکس هستند
  • واقعی بودن از دید اینستا و سایر کاربران
  • بیشتر این کاربران بتازگی پست منتشر کرده اند
  • دارای استوری هستند
  • ایرانی بوده و از نام های ایرانی استفاده کرده اند
  • متن بایو بیشتر آنها به زبان فارسی نوشته شده

خرید فالوور واقعی ارزان

در کنار همه مزیت های خرید فالوور واقعی از فالوکمپ، می توان به ارزان بودن قیمت این محصول سایت نیز اشاره کرد. خوب است بدانید، ما از کلمه ارزان به هیچ عنوان برای جذب مشتری استفاده نمی کنیم. بلکه به آن تنها به دید یک مزیت رقابتی که باعث جلب رضایت مشتری است نگاه می کنیم.

سعی ما بر این است که خریداران محترم، ابتدا رضایت واقعی از کیفیت محصولات این سایت را تجربه کنند و سپس به دلیل ارزان بودن فالوور واقعی در کنار کیفیت، به مشتری دائم ما تبدیل شوند.

دلیل قیمت ارزان، در اختیار داشتن سرور افزایش فالوور توسط فالوکمپ است. سیاست قیمت گذاری کاملا مستقل بوده و از هیچ سایت یا مرجع خاصی تبعیت نمی کنیم.

افزایش فوری با ریزش طبیعی

پس از خرید فالوور واقعی از فالوکمپ، سفارش شما بلافاصله و به صورت فوری وارد مرحله اقدام شده و با توجه به محدودیت های اینستا، همچنین آپدیت های جدید این شبکه اجتماعی و تنظیمات سرور، افزایش فالوور به اتمام می رسد.

یکی از نشانه های واقعی بودن پروفایل ها، ریزش آنها پس از افزودن به پیج شماست. درصد کمی مخصوصا بعد از اینکه پست جدیدی در پیج خود می گذارید، اکانت شما را آنفالو می کنند.

با معرفی فالوکمپ به عنوان مرجع خرید اینستاگرام به دوستان خود، ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات به شما سروران گرامی یاری فرمایید.

 

Source: خرید فالوور واقعی اینستاگرام