به همان اندازه که Story در اینستاگرام به یک گزینه محبوب در بین کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی تبدیل شده، افزایش بازدید آن نیز چالشی بزرگ برای ادمین پیج ها می باشد. در این مطلب درباره خرید ویو استوری ارزان از فالوکمپ بعنوان راه حلی برای این چالش صحبت می کنیم.

اصولا کلمه ارزان زمانی دارای ارزش است که ما در خرید خود، کیفیت را فدای کمیت نکنیم. خرید ارزان نباید به شعاری برای جذب مشتری بدل شده و در سایه آن از ارائه محصولی با کیفیت صرف نظر کنیم.

خرید ویو استوری ارزان

ما به این نکته که ادمین پیج های اینستاگرامی خصوصا آن دسته از پیج هایی که به معرفی استارت آپ ها و خدمات و محصولات آنها مشغول هستند، بودجه محدودی در اختیار دارند کاملا واقفیم.

از طرفی گذاشتن چندین استوری در طول روز علاوه بر اینکه نشان دهنده فعال بودن یک صفحه در اینستاگرام می باشد، در صورتی که محتوای جذابی ارئه و حرفی برای گفتن داشته باشد، به معنای واقعی در افزایش فالوور تاثیر بسزایی دارد.

پس برای آن دسته از پروفایل های ایرانی فعال که روزانه چندین استوری در صفحه خود قرار می دهند، امکانی را فراهم کردیم تا بتوانند در طول روز و با استفاده از سرور افزایش بازدید استوری فالوکمپ، برای Story های خود، ویو ارزان و با کیفیت واقعی خریداری کنند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تاثیر خرید ویو استوری ارزان از فالوکمپ بر افزایش بازدید

فالوکمپ سرور اختصاصی خود را برای افزایش ویو استوری های شما در اختیار دارد. این امر موجب شده تا سیاست قیمت گذاری محصولات اینستاگرامی در اختیار خودمان باشد و تبع آن به صورت مستقل بتوانیم محصولات را قیمت گذاری کنیم.

این سرور با استفاده از پروفایل های ایرانی فعال که از دید الگوریتم اینستا، بعنوان کاربر واقعی این شبکه اجتماعی شناخته می شوند، آمار بازدید از استوری های شما را بالا می برد.

این امکان باعث شده تا سرویس های ما از قیمت بعنوان یک مزیت رقابتی در سایه محصولات با کیفیت، جایگاه ویژه ای را در بین ادمین پیج ها به دست آورد تا جایی که در طول یک روز چندین مرتبه اقدام به خرید ویو استوری ارزان از فالوکمپ می کنند.

بر اساس الگوریتم اینستاگرام، هر چه تعداد بازدید از استوری های شما بیشتر و توسط پروفایل های فعال و واقعی و البته که چون مخاطبین پیج شما ایرانی هستند، ایرانی صورت پذیرد، اینستا، بازدید از Story شما را به افراد بیشتری پیشنهاد می دهد.

که با توجه به توضیحات داده شده، ما کلیه شرایط لازم را برای افزایش ارگانیک بازدید استوری شما فراهم می کنیم به گونه ای که پس از اتمام سفارش خرید ویو استوری ارزان همچنان شاهد افزایش بازدید خواهید بود.

نحوه خرید ویو استوری ارزان از فالوکمپ

قبل از خرید حتما از Public یا عمومی بودن پروفایل خود اطمینان حاصل کنید. چنانچه پروفایل شما Private باشد، سفارش شما مختل شده و انجام نخواهد شد که طبیعتا مسئولیت آن به عهده خریدار می باشد.

در زمان خرید، حداقل یک استوری می بایست در پیج شما وجود داشته باشد. چنانچه Story وجود ندارد، ابتدا یک مورد در پیج خود قرار دهید و سپس اقدام به خرید نمایید.

برای خرید ویو استوری ارزان همانند خرید فالوور کافی است ID پیج اینستاگرام خود را در زمان سفارش به همراه شماره تلفن همراه خود وارد کنید و عملیات پرداخت را با موفقیت به پایان برسانید.

پس از پرداخت موفقیت آمیز، بلافاصله و فوری سفارش شما در صف اقدام رفته و عملیات افزایش بازدید استوری شروع و در مدت کوتاهی به پایان خواهد رسید.

چنانچه از کیفیت و سرعت سرور فالوکمپ رضایت دارید، سرویس افزایش بازدید استوری ما را به دوستان خود معرفی کنید تا آن عزیزان هم بتوانند خرید ارزان و با کیفیتی را تجربه کنند.


Source: خرید ویو استوری ارزان